Gå til innhold

Hei Alle jenter som venter!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært en av dere leeeeengeee!!! Og har vært nært ved å gi opp flere ganger. Mast en del på mannfolket, og det har da ikke vært til noe hjelp. Men nå har han reist bort for to uker, han vært vært borte en uke allerede. Og i mårrest før han dro på jobb så ringte han meg og forklarte at han virkelig hadde tenkt seg om når han var så langt unna meg. Og han fortalte at han nå ønsker og prøve! :)

Mener ikke å komme inn her og gni det mer inn for dere, men jeg ønsker å formidle at det er håp! selv om det ser veldig svart ut og at man står helt stille i over mange år, så kan det endre seg over natten! Så jeg håper at alle dere nå får dere en julegave der typene deres også ombestemmer seg :) *Krysser fingrene for dere alle*

Masse klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja...der ser du...Grattis til deg og lykke til.Er helt enig med deg...jeg har også vært der..masing hjelper sjelden.

Ønsker deg all mulig lykke og håper selvfølgelig for resten av dere også at det snur seg.Jeg har også vært der,så jeg vet hva dere snakker om...det er en kjip situasjon og særlig om man virkelig vil ha med den mannen man ønsker.

Krysser også virkelig for dere alle.

Klem

Skrevet

Enig, masing hjelper ikke. Menn må finne ut av ting selv :) Men man kan jo alltids hjelpe dem litt på vegen ;p Har vert i denne situasjonen selv, men ikke nå lenger. Vi skal begynne etter jul <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...