magica og lille tryll ♡ Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Har en Artländer Maxiflex pose fra lilleprinsen somjeg ikke vet om jeg er helt fornøyd med. Dette er en dunpose med lammeskinn i bunn. Skal være god og varm, problemet er at det trekker inn av hullene til selene i bunn av posen ( Og da hjelper det lite at posen er varm ellers liksom... Noen som har denne posen som kan fortelle meg om jeg gjør noe feil? I tillegg syns jeg det blir for åpent rundt halsen til babyen selvom den kan snøres inn. Lurer på om jeg skal selge den og kjøpe ny... Har litt lyst på en Voksi Classic. Noen som har erfaringer de kan dele? Evt andre poser som kan anbefales? Helst under 2000-lappen. Kan tillegge at lille tryll er magesover, sånn at posen ikke kan være for tett ved ansiktet.
BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Eg vil absolutt anbefale voksi classic!! Har en del erfaring med den frå tida eg jobba i barnehage. Den er varm og god. Puster. Og det geniale er at du kan "knyte" den akkurat som du vil. Hadde tenkt å kjøpe den sjølv, men dama på babynbutikken lurte meg til å kjøpe voksi urban i stadenfor. Aaargh..!! Angrer som en hest no.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2009 Ja du gjør det ja?! Ble nemlig anbefalt urban av ei venninne, men har liksom bestemt meg litt for classic jeg nå da... Eneste er at den virker litt tung? Og hvordan er den å ha i sportsdelen, den sklir ikke ned? Eller er det en måte å feste den i ryggen så den ikke sklir ned? Har nemlig ei snuppe som er ganske urolig oppi vogna nemlig ;o)
Bare blåbær Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Jeg har voksi classic og er kjempefornøyd!!! Anbefales virkelig!! Lille gutt her er 2 mnd nå, og vi har brukt den fra han var nyfødt. Legger han i posen i bare body og strømpebukse/bukse ( inneklærne) og har på han en hals og lue... Gutten er god og varm. Har nå i jula ligget ute og sovet i -5- -9 grader... Og gutten er like god og varm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå