Gå til innhold

Det er håp!! ;o)

magica og lille tryll ♡

Anbefalte innlegg

Ja jaggu er det håp gitt :o)

Lille tryll har sovet natta igjennom uten mat for første gang!! Fra 20.30 - 07.00!! Ikke til å tro men heelt sant altså :o)

Jeg ville bare inngi håp til dere som sliter med uro på kvelden og natten (som vi også har gjort/gjør), at plutselig så skjer det.. en heel natts søvn :o)

Jeg innbiller meg ikke at det er noe annet enn et engangstilfelle, men all denne søvnen gjør meg jo helt euforisk :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141151069-det-er-h%C3%A5p-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den følelsen er så deilig. Her fortsatte faktisk knerten med det. Våknet igjen et par netter etter første gangen. Men nå sover han rundt ca 80% av nettene tipper jeg. Eller egentlig alle, fordi de nettene han "ikke" sover rundt, våkner han først for litt pupp i 6, halv 7 tiden. Og får han pupp da, så sover han gjerne videre til ca halv 9. Ellers er det pupp rundt halv 8.

Lille tryll har i alle fall bevist at hun kan sove rundt, og er dere like heldige som oss, blir det en vane for hun etter hvert.

Jeg synes det er helt fantastisk å føle meg uthvilt igjen. Men tok faktisk noen nettter med god søvn før jeg kom ovenpå igjen. Etter de første nettene var jeg nesten mer sliten enn ever.

Jammen godt det fins håp, ellers hadde jeg blitt gal!!

Lillemannsen her er kosegal for tida og vil kose kose kose om natta. Måtte det bare ha vært en tann!!!! Men neida! Gommene er like glatt som før og mor går i koma. Han er kosegutt annenhver time om natta han.

Takk og pris for at gutten er blid som ei sol og lett å ha med å gjøre på dagtid! Og godt det er juleferie for pappa i dag!!! Da vet jeg ei mor som skal sove en vakker morgen!

Får nesten lyst å gratulere.. =)=)=) Håper det fortsetter!!

Her har vi altså gått fra 10 timers matopphold til 6!! =(

Nå lurer jeg på om vi er på vei inni økedøgn, hjelpes.. har LITT jeg skulle ha gjort før julen ringes inn altså. Har vært inne hele denne uken pga en forkjølelse. Får bare senke skuldrene og sende far tenker jeg ;o)

Lurer på å gå opp til to måltid nå og se om det kan hjelpe, hvis det ikke er økedøgn trenger hun nok mer næring. Vi får ta tiden til hjelp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...