Gå til innhold

Tror jeg kommer inn hit om et par dager:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å tusen takk begge to og håper vi alle tre sees her:-) Jeg tror fortsatt jeg er gravid, men de dumme g-testene kommer jo aldri i posten;-) Er så spent nå altså!

Ja jeg har en deilig liten sønn som blir et år på julaften:-) Han er DEFINITIVT verdens beste julegave:-)

IKM står for: "ikke kommende mens" ;-) He he. Det er altså den dagen vi regner med mensen skulle dukket opp, men forhåpentligvis ikke gjør det:-)

Klem fra M-79 som håper testene kommer i posten i morgen!

hold oss oppdatert når testene kommer! jeg har hatt svak strek hele helga, i dag testet jeg med cb digital, der sto det gravid! Har blødd bitte litt så tør fremdeles ikke helt å tro det, men hvis alt går etter planen har jeg termin 3. september.

Krysser fingre for dere alle!

Gratulerer så masse til dere:-) Ser desverre ut til at kroppen min har lurt meg noe såååååå vanvittig:-(

Testene kom i posten i går. Tok en test-negativ. Tenkte at det var jo ikke med morgenurin.. Senere begynte jeg å spotte og tenkte at nå kommer tr. Tr kom ikke i natt. Tok ny test. Negativ:-( Men tr er ikke kommet enda............ Skjønner ingenting. Ikm i dag, og tr pleier ALDRI komme for sent. Pleier egentlig komme tidligere.

Så her sitter jeg og venter egentlig på tr, men føler meg SINNSYKT lurt av alle symptomene jeg har hatt:-( Har ikke hatt disse symptomene siden jeg gikk gravid med sønnen min. Da også kom symptomene en uke før ikm..... Men men bare å prøve videre. Går litt skuffet inn i 9.pp nå.

Men ønsker dere alle her en riktig god jul, Og masse gratulerer med spirene deres:-) Selv om dette ikke gikk som jeg trodde, er det jul og en fin tid:-)

Så da takker jeg for meg før det egentlig begynte;-)

Hilsen M-79

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...