Gå til innhold

G I S P !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i sjokk!

For nøyaktig et år siden sa jeg til mannen min at jeg hadde lyst å prøve å få baby, ikke sånn 'vi-prøver-og-ser-hva-som-skjer'-opplegg, nei – intenst 'jeg-vil-ha-baby-NÅ'... Veien var laaaaaang – men i dag testet jeg positivt!! Jeg våknet klokken 5 og var helt spent på resultatet.

Er helt på gråten! Dette betyr såå mye for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare si at det er to ting som jeg føler har hjulpet denne mnd.

Det ene er akupunktur. Har tatt akupunktur i flere mnd, men denne mnd ville han gjøre det mer intenst. Første timen var i begynnelsen av mensen - det sa han var viktig for å få en skikkelig syklus. Så fikk jeg en behandling RETT før eggløsning, (han sa på en vanlig syklus ville han tatt behandlingen på ca dag 13, jeg har lange sykluser, så det ble dag 17). Jeg fikk behandling en ukes tid etter eggløsning, for at kroppen skulle tviholde på spiren. Og det gjorde den!

Det andre er at jeg har stresset ned - jeg har en veldig stresset jobb, og jeg har gått aktivt inn for å puste dypt og få ned pulsen. Tror ikke kroppen tillater å bli gravid i en stresset jobb...

Dette er fantastisk :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRATULERER:-) Var jo det jeg sa jo;-) Å så kjekt! Når blir terminen din? Jeg håper tester kommer i posten i dag. Jeg er fortsatt helt sikker på at jeg også er gravid:-)

Lykke lykke til i sv.skapet og på 1.trimester. Håper og tror jeg kommer inn der om noen få dager:-)

Stor klem!

Skrevet

Håper vi kan trippe over på 1.trimester begge to!

Terminen min er 27. august - litt vanskelig for jeg har så lange sykluser...

Hehe, på iphonen min står det at jeg er 4+1!

Har aldri vært så glad for å være kvalm, for det er jeg. Blæ :)

Skrevet

He he:-) Det var jeg sist også, men det ble så ille at denne gangen håper jeg på minst mulig kvalme. Men kjennes ikke ut som jeg slipper unna nei;-) Litt deilig akkurat nå da, siden jeg ikke har fått testet enda.

Da får vi termin med ca en ukes mellomrom:-) (hvis jeg er gravid da;-) ). Blir kjekt å slå følge over til 1.trimester!

Ha en SUPER dag:-)

Skrevet

et rungende GRATULERER!!!

så koselig å høre at det klaffer etter så mange mnd prøving:-) lykke til og kos deg masse!!

Skrevet

takk, det tar jeg imot med åpne armer :) dette er fantastisk :)

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse :)

Du får nyte svangerskapet og den voksende magen :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Vel fortjent! Etter 1 år skal det jammen sitte. Har et lite håp selv nå..

Lykke til i tiden som kommer!

Skrevet

Så koselig å høre askepott:) Gratulerer så mye. Sitter og smiler:)

Skrevet

så hærlig da Askepott:-))!!!!!!!!!! gratulerer sååååååå mye!!!! kos deg masse med svangerskapet:-)

Skrevet

Gratulerer sååååå mye - dette var kjempekoselig :))))

Kos deg masse med spiren og nyt svangerskapet!! Ha en riktig god helg, god jul og godt nytt år!!!

Stooooor klem fra

Skrevet

Gratulerer, ja :) Blir gøy å få flere inn på 1.tri :)

God Jul, og Rugende Nyttår :D

Skrevet

Gratulerer så masse, det var veldig hyggelig og høre:)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye!!!!

Blir så glad for å høre historier som din ;-)

Lykke til!!!

;-)))

klem

Skrevet

tusen takk for lykkeønskninger, det betyr myye :)

fortalte det til mine søsken og mamma og pappa i går, det ble tårer og latter.

våknet kjempetidlig med en sterk nyforelsket følelse, dette er bare UTROLG!

Sender over masse babystøv til alle skjønne damer her!

Skrevet

Ååååå, gratulerer så mye ;-)

En ekte liten førjulspresang.

Lykke til i svangerskapet. Kommer til å savne deg her inn, så du kan godt komme på besøk en gang i blant, men ikke våg det å komme tilbake ordentlig før dere prøver på nestemann ;-P

Klem

Skrevet

Så moro, nå fikk jeg faktisk tårer i øynene her:)

Gratulerer så mye, og masse lykke til!

Jeg spurte faktisk samboeren om å begynne å prøve på julekvelden for straks et åt siden, her sitter vi enda uten en spire, så det må være en herlig følelse etter så lang tid:)

Skrevet

sååååå koslig ;o) Unner dere det veldig ;o) Ønsker en riktig god jul og alt det beste for det nye året som kommer! Mange klemmer fra meg som håper på å føge etter om ikke så altfor lenge....

Skrevet

Hei askepott. Gratulere så mye. Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet;))

Klem fra meg

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskningene! Jeg smiler over kvalme og trøtthet, jippi! Håper for all del alt går bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...