Gå til innhold

Eggløsningstester....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er det beste valget?

Strimmel

Stav

eller

Clearblue Digital?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har mye penger å svi av, så ville jeg valgt CB digital.

Men de koster vel omtrent en hundrings for stykket, så hvis du skal bruke 5-10 stk pr måned så blir det jo noen kroner.

Strimmel er billigste - tror de koster ca 5 kr stykket.

De skal kunne svise eksakt det samme, det er bare eksteriøret som er mer eller mindre fancy (inni stavene og de eksklusive testene finnes det jo også bare en strimmel)

Men med CB digital slipper du å tolke streker og sammenligne, da får du det svart på hvitt :-)

Skrevet

Hei. Nå har jeg kun holdt på med eggløsningstester i en syklus, og bare prøvd billigstrimler. Jeg er veldig fornøyd med de. Har stabile sykluser, og kjenner når jeg har el, men el-smertene mine varer i 3-4 dager. Med el-testene fikk jeg bekreftet at jeg har el. Og når iløpet av disse dagene egget slippes. Oppdaget at jeg fikk positiv test et par dager før jeg selv trodde jeg hadde el:)

Så for min del holder det med billigstrimler iom at jeg sånn ca vet når el er uansett, samt at jeg kjenner smertene. Hadde jeg vært mer usikker på min egen syklus og når el faktisk er ville jeg nok valgt cb digital et par mnd for å fastslå dette, deretter gått over til billigstrimler.

Lykke til!

Skrevet

Tuusen takk for svar =) Dere er gode!

Skrevet

Jeg prøvde strimlene fra billige-tester.no og babytime.se.

De fra billige-tester.no fungerte utmerket, de fra babytime.se gjorde det ikke (heller ikke g-testene deres).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...