Gå til innhold

Hva skal din lille hete?

Januarbaby på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Fillip i magen:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke testa ennå, men har jo selvfølgelig alle fingrer å tær krysset inntil videre!! :) Jeg liker veldig godt Maia/Maja, Sigrid, Stella og Larentse. Et litt sånn "underdog"-navn som er kult til en jente er Freddy:-) (jobber på et sykehjem - en veldig stilig gammel dame som heter det:-D) Om det skulle bli en gutt synest jeg Elliott er fint. Samboeren kunne tenke seg Sofie dersom jente og Brage dersom gutt.. men jeg har ikke helt gjort meg opp en mening om siste :P he he. Tror nok vi skal komme til enighet etterhvert! :-))

Skrevet

Vi vet ærlig talt ikke helt hva navnet på vårt lille nurk vil bli. Fant ut i forrige uke at jeg er på vei med nr 3, har jo to barn som vi må matche navnene med ;-)

Men foreløpig jentenavn; Alyssa, Mathea

Foreløpig guttenavn; Philip, Tristan, Noah

Skrevet

Begge vi har ganske vanlige sterke navn, bonussønnen har et litt mer "eksotisk"-navn. Satser vel på et litt sjeldent navn vil jeg tro. Har en hel masse jentenavn forslag selv, men bare et guttenavn :s Tror ikke det blir noen av de ti på topp navnene i alle fall:)

Skrevet

vi har tenkt på Emma Nicoline eller Benjamin Leon :) har akkurat mistet, så håper på en ny spire snart :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Av jentenavn har vi tenkt på:

Emma Emilie

Emine

Egentlig har jeg blitt veldig glad i Emine Marie, men er altfor likt navnet til niesa mi.

Guttenavn vi har tenkt på:

Tobias

Elias

Skrevet

Mista min lille spire i februar, men håper på å få en ny spire så fort som det lar seg gjøre. Navnene har jeg klare allerede=)

Nathalie Linnéa hvis jente og Isak Nathaniel hvis gutt<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...