Gå til innhold

Hva skal din lille hete?

Januarbaby på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere bestemt navn, eller tenkt på noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt blank på guttenavn! Tror jeg trenger litt hjelp..

Skrevet

Min vakre gutt skal hete Thomas Leander.. =)

Skrevet

Vi står mellom Julie og Natalie, men regner med at det blir førstnevnte :)

Skrevet

Vi venter ei lita jente i starten av Januar nå og hun skal få navnet Melody + ett spanskt mellomnavn når vi har bestemt oss :)

Skrevet

Jeg venter en liten gutt i februar og han skal hete Mathias.

• 2 uker senere...
Skrevet

Mirabell hvis jente og jeg syns scott og Cato er fint :)

Skrevet

Er ikke helt sikker enda da, er jo lenge igjen.

Nora Emilie

Emma Emilie

Victoria Emilie

(skal ha emilie som mellomnavn)

Joachim eller odin til gutten :)

Skrevet

Synes det er kjempe vanskelig, men mine foreløpige favoritter er Tuva på jente og Kasper eller Emil på gutt.

Men er jo vanskelig å bli enig med kjæresten også. Han er fast bestemt på Isak hvis det blir gutt og er enig i Tuva, men vil ha Michelle som mellomnavn.. Det er jeg skeptisk til :P

Skrevet

jeg har laget en liste med de navnene jeg syns er fine. er veldig glad i litt amerikanske navn jeg da :P

Cassandra Kasper

Cathinka Didrik

Celeste

Endre(etter død beste kompis)

Catharina Leander

Nathalie/a Tobias

Chantelle Sander

Chanell Adrian

Thea Tim

Linneah niklas

Isaora

Julia

Celina

Christabel

Cecilia

Skrevet

Min skal hete Henry Matheo=)

Henry etter hans Oldefar.!

Skrevet

Mirabell hvis jente og kansje Cato hvis gutt :)

Skrevet

I følge begge ultralydene vi har vært på så blir det ei jente. Jenta vår skal hete Emma Tomine. Om det tilfeldigvis skal bli en gutt, eller at vi får gutt senere skal han hete Benjamin Leon. =)

Skrevet

vår prins som kommer i februar skal hete kasper:)

Skrevet

Vår lille kommer i september. Men navnedebatten er det jo bare artig å begynne med allerede, synes jeg! :)

Hvis vi får ei jente, har jeg veldig lyst til å kalle henne Lena. Eller Lena + et mellomnavn. Har også tenkt på navnet Hannah.

Hvis det blir gutt, så har vi begge tenkt på en Christian, eller en Tommy(?)

Vi har jo mest lyst til å oppkalle barnet etter noen i slekta. :)

Skrevet

Ooog hvis vi kaller jenta Hanna Helene, så blir ho jo oppkalt etter både kjære og meg. :)

Skrevet

Har ikke testet enda om jeg er gravid. Liker å være lykkelig uvitende, enn ulykkelig med negativt resultat. Har noen navn jeg liker veldig godt: Rebecca, Elisabeth, Julie. gutte navn : samboer liker Loke veldig godt og frøya. Har mange jeg liker egentlig

Skrevet

Har ikke testet enda om jeg er gravid. Liker å være lykkelig uvitende, enn ulykkelig med negativt resultat. Har noen navn jeg liker veldig godt: Rebecca, Elisabeth, Julie. gutte navn : samboer liker Loke veldig godt og frøya. Har mange jeg liker egentlig

• 1 måned senere...
Skrevet

Min herlige lille gutt skal Hete Anton elias :)

Har ei vidunderlige Liva-Bethina fra før.. Liker kombinasjonen gammelt+litt nyere, samt oppkalling :)

Skrevet

Jeg venter en liten mulatt baby (hvit/svart) så har funnet ut noen navn som vil passe :)

Vet ikke kjønn enda da.

Jente: Andrine eller Adriana

Gutt: Julian eller Jonathan

Julian er fra oldefaren min

• 3 uker senere...
Skrevet

i min mage bor Leah :)

Skrevet

Har lyst til å kalle barnet Iselin Natalia eller Iselin Victorie om det er en jente, og Åsmund Anton eller Åsmund (grøss) HARRY om det er en gutt. Kjæresten min insisterer på at det må bli en Harry om det blir gutt. Jeg har inngått forlik ved å ha det som et eventuelt mellomnavn :) Ellers liker jeg Konstanse og sånne "gamle" navn også, men :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...