Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Trollet sine fortenner har et ganske stort mellomrom mellom seg. Det ser nesten ut som det kunne vært en tann til imellom de to som er på vei opp... så jeg lurer på.. 1. Er det vanlig at det er mellomrom mellom fortennene når de er på vei opp, og vil dette gå seg til? 2. Hvis det ikke er vanlig, og trollet mitt altså har et ekstraordinært stort mellomrom mellom fortennene sine, vil det si at han også får det på sine vanlige tenner? Altså, sier melketennenes plassering noe om hvordan de vanlige tennene vil være plassert? Hva er deres erfaring? Takker for svar:-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Hvor gammel er trollet ditt? Min datter hadde det da hun var 1/2-1 år. Men nå, 4 år, er det helt borte.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Han er straks åtte måneder.. Dvs de har akkurat kommet.. HI
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Hehe, mannen min spøkte med at han lurte på om jeg hadde svingt meg med Kurt Nilsen når lillegutt fikk sine fortenner Han ser forøvrig veldig normal ut nå!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Takk for svar:-) Kurt Nielsen har vært nevnt her også... he he... Da høres det ut som det er normalt og at det vil gå seg til :-)
Gjest Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Slapp helt av - hvordan dette ser ut nå trenger overhodet ikke ha noe å si for hvordan hun blir seende ut på sikt. Hverken melketennene elelr "voksentennene"..! 1. Det er nok vanlig at tennene ikke kommer opp helt inntil hverandre, men regner med at det meste er normalt også her.. Gutten min hadde stoort mellomrom mellom tennene da de kom ut, men nå sitter de akkurat passe tett inntil hverande (hverken mellomrom eller "oppå" hveranre) 2. Dersom det er "ekstraordinært stort mellomrom mellom fortennene (melketennene)", så har ikke dette noe som helst å si for hvordan "voksentennene" vil bli seende ut. Jeg er selv et eksempel på en person som har et kjempefint bitt og "plettfri" tannrekke nå som voksen - mens jeg som barn hadde et gigantisk mellomrom mellom fortennene (melketennene)... hihihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå