1881 Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 jeg har kjøpt et par slike kluter, bl.annet en til badet. Jeg må dessverre si at jeg ikke får det rent med tanke på og få vekk flekker uten vaskemiddel. Bruker dere kun vann? Ikke noe hokus pokus i vaskevannet? Hva gjør jeg feil da? Klutene er nye så det kan ikke være at de er utslitte!
Mrs. Bouquet Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Hvilke kluter er det? Jeg bruker litt såpe i badekaret og i do, men rundt vasken og speilet bruker jeg kun kaldt vann. De hanskene liker jeg ikke, syns de er for grove.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Ja, og forresten så bruker jeg ikke vaskevann. Skyller kluten under rennede kaldt vann etterhvert. I badekaret bruker jeg jo dusjen når jeg vasker det.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Er det spesielle flekker du tenker på? Jeg har brukt både på bad og kjøkken (hvit på badet, sånn vott, og grønn klut som var rosa på "baksiden") og ikke hatt større problemer. Ekstra vrange flekker har jeg tatt med den Enjo såpegreia som jeg ikke husker navnet på - den er i en rund boks med svart lokk - hard såpe som man bare gnir kluten litt over og så vasker. Du har ikke vasket dem med mykningsmiddel heller? ...jeg er forøvrig veldig glad i såpelukta etter jeg har vasket, så jeg har falt tilbake i gamle synder ;o)
Mrs. Bouquet Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Glassdøra inn til dusjen vasker jeg ikke så ofte, men innimellom bruker jeg slik glassvaskemiddel for å lettere få bort kalk. På gulv og kjøkkenbenk bruker veldig sjelden såpe.
1881 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2009 Det er baderomshansken og baderomskluten jeg tenker på, støvkluten er jeg veldig fornøyd med! Jeg har aldri hatt tøymykner når vottene/klutene har blitt vasket i maskinen, bruker kun neutral vaskemiddel på dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå