Gå til innhold

dusje med baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det? isåfall hvor gammel var baby?

Skrevet

Vi gjorde det når mini var 4 nmnd, var ikke hjemme så hadde ikke tilgang på badebalja. Fungerte veldig greit. Smørt inn mini med babyolje etterpå.

Skrevet

gjør det rett som det er vi. Koselig og nært:-) (fra nyfødt)

Skrevet

Begge mine var rundt 5-6 uker første gang de var med i dusjen.

Skrevet

Det er greit å begynne tidlig, så er ikke ungen redd for vannstrålen senere.

Skrevet

Lille snuppa vår 2 mnd da vi begynte med det :) Det er såå koselig! :)

Skrevet

Tror mini var med i dusjen ett par dager etter at vi kom hjem fra sykehuset. Her i huset bader vi nesten aldri, ungene elsker seg i dusjen

Skrevet

Det går veldig fint det altså fra de er helt små.

Det som kan være lurt er¨å ha en person i nærheten.

Først så kan du vaske håret osv. Så kan de bære babyen inn til deg.

Dusj og kos med babyen.

Så kan gjerne en person ta imot barnet når dere er ferdig i dusjen.

Da får du også tørket deg.

Ikke bruk olje på barnet. Blir veldig glatt. Ta såpe helt på slutten..

Skrevet

Venninnen min gjør det med datteren. Datteren er ca.6uker og de har gjort det ett par uker. Hun sier at det er veldig koselig :)

Skrevet

ser veldig koselig ut,men jeg må ha godt og varmt vann...hehe,så det var uaktuelt for meg

Skrevet

Jeg har dusjet sammen med snuppa mi på 13 mnder i lange tider. Nå sitter hun å leker i dusjen sammen med meg. Så koselig atte:)

Skrevet

Jeg har dusjet sammen med sønnen min fra han var bitteliten, og frem til rundt to-to og et halvt års alder. Nå er det morsommere å dusje alene, han "klarer selv", så det siste halvåret har vi dusjet hver for oss:)

Da han var veldig liten pleide jeg å gå i dusjen med ham, og ha mannen i nærheten for å ta han i mot når han var ren, så jeg fikk dusjet meg selv. Eventuelt motsatt, få ham inn når jeg selv var ferdig med vasking... Når de er litt større går det greit å sitte på gulvet i dusjen å leke mens man vasker seg, bare være veldig forsiktig med å ikke spyle shampo og såpe på dem:)

Skrevet

jeg har småtten liggende på gulvet naken og sprellende på en håndduk, han elsker å ligge naken (varmt og godt på badet da). Dusjer først meg selv, går deretter og henter han og dusjer ham. Tror vi begynte i 3 mnd alder. Er litt greit synes jeg at han har kontroll over hodet sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...