Gå til innhold

Skremmende!!! :)

Mamma til en Prins<3Juli-spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig så fort tida går! Lillegutt er 11 uker idag.. Jeg føler tida renner i fra meg, den går altfor fort.. Håper bare jeg bruker tida godt nok :)

Plutselig er han 1 år...

Er dere flinke å ta bilder å filme babyene deres?

Jeg såg gjennom noen av bildene vi har tatt.. har tatt en god del bilder, men savner bilder fra sykehuset.. Har nesten ingen bilder fra det :(

Kjenner at jeg er lei meg for det!

Men kansje det går ann å få bilder ut av det vi har filmet med kameraet? noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner så godt hva du mener. Her er gutten 11 uker til mandag igjen...hjeeeeeelp. Tida flyr. Alle dagene blir så like, så ukene bare flyr av sted.

Vi var veldig flinke i begynnelsen med både film og bilder, men filmingen har dabbet litt av da vi må få kjøpt et minnekort til. Men bilder tar jeg mye av hele tida, syns det er så kos :)

Ang film til bilde. Ja det skal gå, ihvertfall på vårt, ganske nytt hd kamera. Gjorde det nemlig med filmen fra en vennindes utdrikningslag, ved en feiltagelse ;( og fikk det ikke tilbake, så få noen som kan det til å evt gjøre det, å sjekk at du får både bilde og film, ville jo vært trist om filmen ble ødelagt! ;/

Skrevet

Hei! Min lillegutt er 12 uker i dag, tiden flyr virkelig :)

Jeg tenkte det samme, hadde lite bilder fra fødselen og etterpå.

Men filmet en del, og har brukt Picasa for å ta stillbilder fra filmen. Kjempeenkelt og genialt! Man bare ser på filmen, så er det en knapp der man kan "ta bilde". Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...