Gå til innhold

Vær snill å hjelp meg??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Nå trenger jeg virkelig hjelp av dere der ute :(

Jeg har 3 kandidater som kan vere faren til datteren min..

Nr 1 hadde jeg samleie med 27 mars.

Nr 2 hadde jeg samleie med 20 mars

Nr 3 hadde jeg samleie med 7 april.

Ultralydterminen var 25 desember. Hvem er det størst sjangse for er faren?? Hvor store sjangser er det for at nr 2 er faren??

Takker på forhånd for hjelp.

Fortsetter under...

Jeg er ikke helt sikker, dette var den eneste mnd jeg ikke fulgte med.. Men jeg har brukt å hatt mensen rundt 16-17 hver mnd, og den pleide å vare i rundt 3-4 dager.. Jeg fikk svangerskapsforgiftning, og måtte føde en mnd for tidlig, så jeg fødte verdens fineste 29 november.. :) Farskapstestet nr 3 ( 20/21 mars ) igår, så er veldig spent på om det kan være han.. Er hvertfall han jeg håper på :)

Tusen takk for at du svarer :)

Gratulerer med baby! :) Så heldig du er :)

Hvis du fikk mensen ca 16.-17.mars ville din fruktbare periode vært ca 26.-31. mars, så da du hadde sex 27. mars ville da blitt i din fruktbare periode.

Men nå er det nå ingen ting som er sikkert da, så siden du hadde sex med flere i samme syklus blir det igrunn bare gjetning sånn sett...

Men nå er nå testen tatt da, så spennede. Blir vel godt å få et svar? :) Tar det lang tid å få svar da? Håper at du får det svaret du ønsker. :)

Annonse

Off, ja, er forferdlig nervøs.. Idag sendte jeg ned søstra mi for å hente posten, og satt å nesten hadde vondt i magen mens ho va ute.. Men nei, inget svar fra Gena idag heller.. Var ikke 9-14 dager, va 5 til 10.. Så idag er det en uke siden vi sendte inn prøvene.. :D

Skal si fra med en gang jeg får svar :)

Ja, kan se for meg at du er nervøs nå. Og nå når det er jul kan vel posten fort bli noe forsinket også... Ja, du må si fra hvordan det går, håper virkelig at dere får det svaret dere ønsker! Krysser fingrer og tær for dere, og håper at dere får en god jul til tross for at tankene deres sikkert er andre plasser for tiden.

Ja, tankene går i spinn hver gang det begynner å nærme seg posttid.. Vart så skuffet idag nr jeg ikke fikk svar, at jeg ringte til labratoriumet.. De sa at det meste vart utsendt idag, siden det har vært jul, så får bare smøre meg inn med tolmodighet :)

Tusen, tusen takk :)

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...