snartskalviog Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Nettopp tatt en test og etter å ha prøvd siden i januar så har det jommen klaffet her i huset.Er nå 4 uker på vei.Og jeg har slitt med uregelmessig mens og rare blødninger rundt EL og skulle bli sendt på innvendig UL i januar om det ikke klaffet. Vi kuttet ut babycomp,temping og sjell ov utflos og passet heller på at vi kosa oss annenhver/3 hver dag i den tiden som EL skulle finne sted,og faktisk trodde vi vi mista tidspunket sist måned pga sambo reiste på jobb,men det funka. 8 år siden sist jeg var gravid så dette er som å start på nytt. FOR EN JULEGAVE
Mammaen te prinsesså<3+en til Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Gratulerer såå mye:) deilig at det endelig sitter etter nesten et år:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Gratulerer så masse, lykke til videre i svangerskapet:)
Cat&Gullungene Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 Gratulerer så masse ;-)))) Blir så glad når jeg leser at det endelig klaffer for noen som har prøvd en stund. Det fortjener dere virkelig!! Lykke til da!!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå