Katinka_83 Skrevet 17. desember 2009 #1 Del Skrevet 17. desember 2009 Har hatt hyppige kynnerede siste tre dagene som varer i opptil en time i strekk, og det føles som de står på over halvparten dagen. Noen andre som har det sånn? Har prøvd å lese litt på nettet om kynnere, å det eneste jeg finner er at man bør ta det med ro... Men jeg er allerede sykemeldt pga vond bekkenløsning, og tilbringer mesteparten av dagen med å ligge på sofaen og slappe av... What to do? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141148358-kynnere-dagen-lang-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 17. desember 2009 #2 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei Har/er veldig plaget med kynnere selv...... Det jeg har funnet ut har hjulpet hos meg er at jeg enten ligger halveis på sofaen, ellers flatt ned på siden med en pute mellom bena. Da jeg begynte med menslignedne smerter i forbindelse med kynnerene tok jeg kontakt med føden. Der kom fikk jeg komme inn på kontroll, og der såg de at lille gutt lå med bena rett ned!! Og dette var nok årsaken til de kraftige kynnerne / smertene jeg følte. Hadde også noe spor i urine, som kunne tyde på Urinveisinfeksjon, og dette sa de også kunne være en årsak. En annen teori jeg har til mine kynnere er bekkenløsningen min. Føler at jo mer jeg har vondt i bekkenet, jo mer kynnere har jeg. Dette innbiller jeg meg at jeg "spenner" meg i kroppen, og som igjen kan føre til kynnere..... ER jo ikke noe behagelig å gå/sitte/ligge.... :-) Kanskje du brude ta deg en tur til legen, evt ringe til føden. Alltid mye bedre å spør en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til.. Ps jeg prøver å se litt postitv på kynnere... livmoren trener seg klar til fødselen!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141148358-kynnere-dagen-lang-hjelp/#findComment-141149601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå