megh Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Er det noen som har tips? skal feire jul hos oss og har lyst på et tre. men tutta vår krabber og undersøker alt. så er litt spent på hvordan det skal gå..
Lemonia Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Vi skal ha juletre, gutten vår er ett år. Jeg tror nok det går bra, når han har stukket seg et par ganger holder han seg sikkert unna og den fineste julepynten henger vi ikke nederst.
megh Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2009 men visst de rister i treet så detter den fineste pynten ned?? nei jeg vet ikke. har hørt tips om lite tre på bord. men det blir jo liksom ikke det samme.. min er snart 9 mnd..
Gjest Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Vi har pyntet juletreet allerede, og har plassert en grind rundt hele treet vi, hehe. Det ser helt utrolig dumt ut, men det hindrer iallefall snuppa å komme borti. Egentlig kunne vi nok bare tatt den bort, er pappaen hennes som er reddest for treet tror jeg;) Har uansett bare uknuselig pynt på så.. Men, vi får se hvor lenge vi gidder å ha grinda oppe. Kanskje viktigere å sette den foran peisen..
Neijasså... Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Kjøp et vanlig juletre, men la den fineste pynten ligge i esken sin i år. Jeg har hatt to babyer i krabbealder ved juletider og de har vært veldig interessert i å smake på treet og kikke på den laveste pynten. Når de først har fått gjort det, så har i grunnen treet ikke vært spennende lenger, og har fått stå i fred.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Min lille er 9 mnd og vi skal ha helt vanlig juletre. Får se om vi henger finkulene til pynt en annen plass eller om vi henger de i toppen. De må nesten fram, for det er storebror som har malt de! Ellers har vi mest billig pynt. Er spent på minste jeg også, for han undersøker ALT for tiden, men det går vel bra det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå