Gå til innhold

Brystpumpe.. Hva anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Manuell eller elektrisk?

Merke?

Noen som vet pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en manuell, men synes det er superpes! Driver faktisk og undersøker priser osv om elektrisk pumpe. Tror det er mye mer praktisk, da kan man pumpe samtidig som man ammer... nå er det et eneste stort strev med den pumpen synes jeg. Jeg har avent sin manuelle. Den er grei den altså, men som sagt synes jeg det blir veldig pes.....

Skrevet

Elektrisk helt klart, manuell blir man bare lei av. Jeg har den elektriske til Avent og så har jeg prøvd Medela Swing (også elektrisk) og sistnevnte var helt klart den beste.

Skrevet

jeg har en medela elektrisk enkel, men leide meg en dobbelpumpe (også Medela) da jeg skjønte jeg måtte pumpe i stedet for å amme. Med en enkelpumpe tok det 15 min pr pupp, mens med den doble tok det 10-15 min tilsammen på begge puppene.

Skrevet

Jeg har Philips Avent manuell brystpumpe og er veldig fornøyd med denne. Men da må jeg jo si at jeg bruker den ikke daglig men har brukt den for å pumpe ut "restmelk" etter amming for å prøve å øke produksjonen. Den er veldig lett å bruke og ikke noe pes syns jeg da :) Jeg betalte ca 670,- hvis jeg husker riktig.

Skrevet

Medela pump-in-style er helt fantastisk og har gjort livet som fullpumper til en lek. Satt sist på Gardermoen i morrest og pumpet meg, null problem!

Elektrisk dobbeltpumpe med kjølebag og oppladbart batteri...å jajajajaja, den må dere ha!

Skrevet

Elektrísk! De manuelle får man bare senebetennelse av, og mange sliter med å pumpe effektivt. Av de elektriske har jeg bare prøvd Medela Swing, men den er super og anbefales på det sterkeste av flere=)

Skrevet

Collette: så godt å høre det er flere som gjør det :) Man føler seg jo litt rar der man sitter, bare en dør mellom meg og hele reisende Norge! hehe...

Skrevet

Ja, man føler seg rar. Trodde at alle kunne høre susinga fra pumpa. Men, men.. må man, så må man. :)

Skrevet

Jeg endte opp med å kjøpe Philips Avent Elektrisk, og prøvde den første gang i dag. Fikk utb 60 ml, og er fornøyd med det :-) Tok litt tid men.. det går vel bedre etterhvert :)

Gjest eelis+pepperkakemannen!
Skrevet

Medela Swing elektrisk syns jeg er god :-) Jeg prøvde Avent sin manuelle i går, og fikk ikke ut mer enn tre dråper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...