Gå til innhold

svimmel - trett- totalt tappa for energi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei...

er det noen andre som også er tomme for energi?

Har knalldårlig samvittighet overfor tusta mi på tre.. som gjerne vil ut å leke... og jeg orker ikke tanken på å kle henne engang...

... ho leker og tøyser rundt her... men skulle ønske jeg orka litt mer enn å koble på dataen... off...

må jeg bare ta sats tro ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det helt lik å ikke får jeg i meg serlig med mat heller.. så jeg skla kjøpe vitaminer å håpe at det hjelper litt

Skrevet

ja, vitaminer kan jo hjelpe... jeg må prøve jeg og... men vet jo man må bruke de en liten stund, før det hjelper...

andre gode tips???

Skrevet

Mitt tips er legge seg tidlig, sove så mye som mulig og bruke eventuell våkentid på snuppa! :)

Har selv en 3-åring og en 22 måneders og er nå HELT gjennomsliten grunnet graviditeten, men man må jo bare ta seg sammen.

Skrevet

oh boy... to å ta vare på...

utroli...

jeg sover så mye jeg kan... men når snuppa våkner kvart over seks.. som idag.. og hjemme fra barnehage.. pappa på jobbtur... ja, da er jeg kaputt..

ska love det blir tidlig i seng for to av oss idag ja..

de dagene hun er i bhg, går jo alt mye bedre.. da kan jeg jo sove når jeg vil... nesten iallfall... men jeg kan ikke huske at det var så ille sist.. (men da hadde jeg jo bare megselv å tenke på..)

Håper det går over snart.. vil ha energi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...