Gå til innhold

Hva er det skumleste ordet du vet om? ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er greit med stygge og fine ord, men hva med SKUMLE ord som gir deg litt sånn frysninger? Finnes de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke skummelt egentlig, men jeg holder på å tisse på meg bare jeg hører ordet julebukk...det er det skumleste jeg vet, og har allerede tenkt tanken at det er ikke lenge til de kan komme på døra her...

men var kanskje ikke sånn du mente...hehe..

Skrevet

Hihi, julebukk er skummelt for noen. :-)

For meg blir det kanskje ordet -mus- .

Jeg er livredd mus og det kryper på ryggen bare jeg tenker på det.... *brrrrr*

Skrevet

Eksamen... Et ord som innholder en stor og viktig prøve. Eks som i kjærester fra fortiden og same!!! Samer kan være veldig skumle!

Skrevet

Hahaha, h2lita, hvorfor er samer skumle? Pga ganning og sånn?

Skrevet

Skulle sett fine julegardinene min med verdens søteste julebukker på, alt annet enn skummelt ja ;-))))

Skrevet

BORTE

Det er et kjipt ord, avhengig av hva som er borte - men hvis det f.eks er ungene ol saa er det ogsaa skummelt . Eller hvis det innebaerer at jeg maa vaere hjemme alene...

Skrevet

Overgriper er det skumleste ordet jeg vet om.

Skrevet

Tannlege, slanger, ormer, skilsmisse, separasjon, kreft, inkasso.

Skrevet

Død......

har vært så heldig, i en alder av 27 år, å enda ikke opplevd å miste noen i nærmeste familie. Jeg vet jo den tiden kommer. Klarer ikke helt se for meg å leve foruten noen i familien min. Jeg har ingen å avse, så jeg gruer meg skikkelig til den dagen kommer :(

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Faktisk er det ordet egentlig som gjør meg livredd. Jeg vet ikke hvorfor men det går et kaldt gufs gjennom meg når jeg høerr ordet egentlig

Skrevet

DØD...

Jeg har derimot opplevd mange dødsfall blandt de nærmeste familie/venner :(

Vil ikke miste noen på leeeeeenge nå...

Skrevet

Edderkopp. Bare ordet gir meg frysninger og skrekkelige mentale bilder av lange, hårete bein som sniker seg over hodeputen min. ÆÆÆÆÆÆÆ! :o/ Og en motbydelig munn på undersiden av kroppen. Og åtte øyne. Og åtte hårete bein! Og ekle gifttenner. Og spindelvev ut av rompa! ÆÆÆÆÆÆÆ! :(

Skrevet

Død er det skumleste ordet jeg vet om.

Skrevet

mammografi

Har så små pupper at de evt må legge hele meg inn i pressa.

*fryyysning*

Skrevet

Død. Fordi da er det ikke noe mer. Ingen ting. Inge sol, ingen snø. Ikke barnelatter eller gråt. Ikke grønt vått gress som man trår med nakne føtter i. Bare helt sort og tomt. Og det at jeg vet at det skal skje med alle mine venner, all min familie, de jeg er glade i, de jeg elsker. Det skremmer det meg. Til slutt vil minner forsvinne, generasjoner dør, og ingen husker lengre. Hvem var hun derre der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...