Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Jeg leste at det er flere som har fått så gode svar fra deg og tenkte jeg skulle prøve meg.... Jeg lurer på om du ser hva som skjuler seg i magen min og om det kommer til å gå bra? Evt om du ser keisersnitt eller vaginal fødsel? Når vil den komme? Født 180177.
Mamalari Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Hei:) Jeg får opp ei jente på deg. Føler du vil føde litt før termin, får opp tallet 1. Men vet ikke om det er en dag før eller den 1 den måneden du har termin. Føler det er sommertid når du føder. Litt usikker på fødsel med føler helst vaginal
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 kan du seg meg også? en eller to? gutt jente? termin 7 august 10 jeg er født 071084 på forhånd takk!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Takk for svar Jeg er så usikker på kjønn selv. Jeg ser for meg at vi ender med 2 jenter (har ei jente fra før), men samtidig har jeg veldig guttefølelse nå Jeg har termin 9/10 juli så sommer stemmer på meg ja Jeg håper inderlig på vaginal fødsel denne gangen selv da, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå