✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 De har ALT, så vi tenkte å kjøpe litt forskjellig ting de trenger..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Mat: Kaffe, vin, ost, kjeks, pålegg fra slaktern, hjemmelaget et-eller-annet, godis osv - planen er å lage dette til svigermor til jul, og da kjøpe noe litt "fancy" som hun ikke kjøper selv til vanlig Lesestoff: Bok, blad, kryssord, evt lydbok Noe man kan skjemme bort kroppen sin med (såpe etc), fotpleie, gode sokker, iq-leketøy, og noe barna har laget )
erteposen + 4 Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Jeg fikk akkurat en kurv fra en av mine jobber: En flaske portvin, god chedder, stilton blåmuggost, spansk spekepølse, god eplemost, ripsgele, sjokoladedekte mandler, julekaffi og en 135 kaffikopper donert til Kirkens bymisjon. Jeg liker å lage temakorger, og holder meg gjerne til et land. I år lagde jeg en for jobben og i den var det lokalprodusert mat mef fokus på økologiske produsenter. Stor suksess!!! Til den som har alt er veldedige gaver det fineste synes jeg, i alle fall en del av gaven. Sist år fikk vi en italienske inspirert med espresso, biscotti, parmaskinke, olivenolje, tapanade, grissini, pasta, oliven og et stort stykke parmasan.
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2009 mange bra svar noen med flere tips?
20feb11 Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 Jeg skal også lage kurv til pappa og kona. Jeg skal legge i en roman som kan passe til dem begge, fine sokker til begge, en god rødvin, hjemmelagd jodbær syltetøy, hjemmelagd bringebær syltetøy, jeg skal bake brød på julaften å putte oppi, en elgpølse el fra pølseboden, skal lage eggesalat, duftlys med juleduft, en pæreskinke, en verdensgave fra Unicef (har ikke helt bestemt meg for hvilken enda) + en del bilder av lille jenta:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå