braveheart Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 jeg er i uke 7 tror jeg og kvalmen har virkelig gjort sitt inntog:( jeg fikser ikke å være kvalm hele tiden. får jo ikke gjort en døyt å det er ikke gøy å ligge strak ut når du har lyst til å være sammen med datra di...har vurdert å kjøpe sånne seabands.er det noen som har testa det og som kan si at det hjelper?please gi meg et håp;) evt.hva annet hjelper?postafen?
Løvinna30 Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 hei jeg fikk samboern min til og kjøpe seaband. Men det har ikke hatt så stor effekt på meg dessverre Det er ikke så mye som hjelper på meg snufs. Er kvalm, og kaster opp.
MissMe*med*lillegutt Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Jeg hadde aldri overlevd svangerskapskvalmen uten Seabands.. Så på meg hadde de kjempe god effekt! Liker å kalle de vidunderarmbånd.. hehe Kvalmen hos meg forsvant så og si med en gang jeg tok de på.. Så det er absolutt verdt et forsøk når man sliter med kvalme
*julybirth* Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 de fungere absolutt!!! jeg har brukt de under 2 svangerskap og også mot bilsyke... men veeeldig viktig at man får plassert de riktig, er de feil plassert virker de selfølgelig ikke ... så bare få tak i de , en billig investering, og hjelper såå godt, ikke er det medikamenter heller.. lykket til da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå