Gå til innhold

Festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe ang. festeblødning? Har hørt at noen sier det ikke eksisterer, mens andre at det er vanlig.

Jeg spotter aldri!! Er på dag 7 DPO i dag, og da jeg var på do i sta kom det litt rødt på papiret. Var ikke blodig konsistens, mer rødt vann liksom (unnskyld detaljer). Ble helt i sjokk og tørket meg igjen, men ingenting.. Hva kan dette være? Kan det være en festeblødning hvis det er noe sånt som eksisterer? Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare legge til at vi snakker veldig lite mengdemessig her. Bare bittelitt på papiret og ingenting nå etterpå...Nå har jeg bare helt valig hvit utflod.

Skrevet

Heisann :)

Krysser fingrene for at det er festeblødning du har :) Jeg tror jeg hadde det første gangen jeg var gravid, men hadde da rosa utflod over 3 dager. Men noen opplever det bare som en liten dråpe.

Kanskje får du deg en flott julegave i år :)

Klem :)

Skrevet

Takk :) Har IKM på selveste julaften :)

Har aldri opplevd lignende og siden det ikke har klaffet tidligere ser jeg på enhver endring som noe positivt ;) hehe..

Ble så sjokket at jeg og tenkte bare; hvor kom det der fra?

Leste tråden din og håper du kommer tilbake i normal syklus igjen.. håper aller mest du er gravid igjen da og denne gangen skal spiren holde seg der i 9 mndr. Alle gode ting er vel tre?

Skrevet

Ka da håper jeg virkelig du får tidenes julegave :) Du har gått på pergo denne mnd?? Og går du fortsatt til akupunktur??

Jeg satser på at alle gode ting er tre ja:) Spotter enda litt, men det er veldig lite, må studere papiret for å se det. Syntes det er godt at det er jul for fokuserer ikke så mye på babyom dagen og der litt godt. Ikke vært så mye her inne den siste uka. Tror bare hodet har godt av det :)

Krysser fingrene for at spira sitter hos deg denne mnd :)

Skrevet

Ja har gått på dobbel pergo denne mnd og reagerte nesten litt for bra, så kan nedjustere til enkel kur senere hvis jeg skulle trenge det. Hadde hvertfall 2 store modne egg når jeg var hos gyn og sjekket. Det herlige er at jeg fikk EL på dag 15. Er vant til å ha det alt fra dag 20 til 35 og da går ting veldig tregt!

Jeg har gått til akupunktur i 3-4 mnd'er, men ikke denne. Akupunkturen hadde ikke noen stor effekt på syklusene mine og dessuten mente akupunktøren min at kroppen hadde godt av en pause. Men har hittil blitt kvitt min kroniske migrene da og har stor tro på akupunktur selv om det ikke hjalp meg akkurat der og da med barneønske.

Forrige mnd tror jeg at jeg opplevde en kjemisk graviditet for fikk en svak positiv test dagen før og på IKM, mensen kom til normal tid, men var mye kraftigere enn normalt. Tidligere har jeg bare hatt blendahvite tester.

Håper det skjer noe snart, for selv om vi bare er i 6 pp så er det over 8 mnd siden vi startet prøvingen og planla denne graviditeten nesten et år før vi begynte. Sikkert derfor jeg føler vi har holt på en evighet, men det er egentlig ikke lenge i det hele tatt.

Er godt å ha noe annet å tenke på også for tiden - håper jula kan hjelpe oss alle til å "glemme" baby planene og kanskje det er nettopp da det klaffer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...