Gå til innhold

hva gjør jeg med denne kvalmen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal feire jul hos familien til samboeren min, og de vet ikke at vi venter en liten baby! er bare 5+5, men kvalmen har virkelig tatt tak i meg.

tanken på ribbe, medisterkaker osv, får meg til og brekke meg:( og ikke bare det men den ekkle riskremen alle forventer at man skal spise gulp:S jeg har ikke lyst på og jeg bryr meg ikke om mandelen:P for maripangrisen blir jeg også kvalm av og tenke på:P hehe jeg er vel en av de få som gruer seg til all maten og søtsakene!!

hva skal jeg gjøre uten at alle tenker jeg er en sær og kresen kvinne:P

takk for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

kjenner meg SÅ igjen i det du skriver..jeg også gruver meg til alt det gode som byr meg fullstendig imot for tiden. Det eneste jeg klarer å spise er ryvita med smøreost og jeg er allerede dritlei av d!!!!De siste dagene har jeg blitt kjempekvalm hele tiden,i begynnelsen kom og gikk det,men nå er det mer eller mindre konstant. Jeg skal gå til innkjøp av "seaband" i dag og håper av hele mitt hjerte at det hjelper. Jeg får jo ikke gjort noe heller sånn som det er nå.

Jeg har kommet litt lengre enn deg 6+5? og tror nok at vi kommer til å fortelle det til familien min i jula,slik at de skjønner hvorfor jeg er så "fysen".

Lykke til og god jul:)

Skrevet

hei.hva er seaband? jeg er i ue 7 å er så kvalm at jeg ikke klarer å fungere.har 2 barn fra før så skulle virkeli ha noe som tar bort kvalmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...