sommerbaby! Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 12+4, og vi venter mest sannsynlig ei jente helt i sjokk, da vi begge var sikker på gutt. HERLIG!
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Så kjekt! Gratulerer:-) Kunne de se det så tidlig altså? Er ganske sikker på jente her, så jeg blir ganske sjokka hvis det blir gutt, men spiller jo ingen rolle:-)
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Gratulerer med vel overstått UL. Er det ikke flott Det med kjønnet ville jeg tatt med en kype salt. De fleste jormødre sier det er alt for tidlig å se dette på UL, særlig fordi kjønnsorganene til jenter ofte er større enn guttenes rundt uke 12.
sommerbaby! Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2009 tusen takk selvsagt tar vi det med en klype salt hehe. allikevel så er sjansen ganske stor for at hun har rett, er mulig se kjønn etter uke 12 hun gjettet riktig forrige gang og, da var en en uke lengre. morro er det allikevel
ღ sommerspire ღ Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Så flott:) Fikk vite at det var jente forrige gang i uke 12-13 jeg og. Det stemte. Ho sa selv at ho var veldig sikker på det. Kose dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå