Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Hver gang jeg går inn på et nytt forum og inn på et nytt innlegg og i det hele tatt laster inn en ny side hos dere, kommer denne forferdelige reklamen til duplo opp. Og om man prøver å klikker den bort, så åpner det seg allikevel et eget vindu med denne skitt-reklamen, er det lov?! Er så irritert over den reklamen at dere kan hilse å si til Legoannonsørend deres at jeg ikke, jeg understreker IKKE kommer til å kjøpe lego til ungene mine til jul!!! Trodde reklame skulle virke fristende, ikke irriterende!!! Få det fjernet!!! Ellers orker jeg ikke bruke DIB mer.
sånn ca Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Jeg er helt enig! Den er fader meg så plagsom at jeg aldri kommer til å kjøpe den jævla Duplo driten! Orker snart ikke å bruke Dib mere jeg heller, grusom reklame!!!!
webmaster Janne Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Vi beklager dette, jeg har forhørt meg med selgeren av denne annonseplassen og hun har forsikret meg om at denne annonsen ikke skal på i dette formatet fra og med førstkommende søndag. Nå vises den mer enn 2 ganger hos oss hvor den fungerer slik den skal også fordi frekvensen på den måtte settes opp litt nå på slutten av annonseperioden. Vi beklager ulempene dette får for våre brukere og takker igjen for tålmodigheten.
* 5 om dagen * Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 det er nok ikke mye tolmodighet å hente her,skjønner du, vi er så irriterte at vi holder på å sprekke. men da får jeg komme tilbake til søndag....dette her gidder jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå