Gå til innhold

Litt om oss selv, skriv her:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alder på dere begge?

Barn fra før?

Hus, leilighet, eller bor dere/du hjemme enda?

Pris der dere bor, hvor stort?

Tenkt på noe navn til ungen, jente/gutt?

Planlagt eller ikke?

Hvor i landet bor dere?

Dyr?

Fast jobb, skole eller hjemme gående?

Er du ung, hva trur du foreldrene dine sier? Om de ikke vet noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 23,sambo er 25.

Ingen barn fra før

Kjøpte oss hus for nesten 2 år siden

bruks areal på 134kvm... litt over 5500kr mnd nå som renta er grei ;)

vi holder på å prøve...akkurat ferdig med en pergokur nå ;D

nord trøndelag (namsos)

har 2 hunder,en på 2,5 år,kastrert blandings gutt:D

og en liten chihuahuagutt på snart 4mnd:D

sambo har fast jobb...jeg er hjemmeværende...trygdet.

både mamma å svigermor vet at vi prøver...å di gleder seg kjempe masse til å bli bestemødre:D

pappa å svigerfar vet ingenting ennå...men d går nok kjempe bra;)

Skrevet

Jeg er 34 og han er 40.

Har to gutter fra før på 6 og 11 år.

Tror mange vil bli overrasket over dersom jeg blir gravid igjen, har liksom vært ferdig med dette :)

Prøver på nr 3 og er i 2pp, hat blitt spådd at jeg blir gravid rundt jul og at det blir en gutt til :) Det blir spennende å se om han har rett :)

Ingen vet at vi prøver, ikke en gang nermeste venninne.

Bor i øvre del av landet :) :)

Skrevet

Jeg er 21, sambo er 26. Vi har vært sammen i snart 4år, og vi prøver på vår første:) Ble gravid i 11pp, men oppdaget MA 13+0:( Så, ALLE vet at vi prøver! Noe som er både positivt og negativt;/ Er i 14pp nå. Mamma gleder seg til å bli bestemor!!:)

Vi har leilighet til 1.500.000 på ca 100kvm, men er på utkikk etter hus:)

Har tenkt på navn, men hver gang jeg har funnet det perfekte navnet og sier det til noen, så er det plutselig veldig mange som har det navnet. Så, jeg vil ikke si navnene vi tenker på:) Om den første blir gutt eller jente har egentlig ikke noe å si, så lenge jeg får et barn av hvert kjønn:) Men vi har begge veldig lyst på jente:) Sambo har lyst på 2 barn, jeg har lyst på 3. Så vi får se hva framtiden bringer:)

Vi bor i Trøndelag, og både jeg og sambo har fast jobb:) Vi har ingen husdyr. Har heller ikke lyst på.

Skrevet

Hei, her er det en svorsk (?) 26 åring (idag, grattis till meg! ;)) som bor i Stavanger med mann (30).

Vi bor i en hybel nu, tillbaka i Sverige blir det rekkehus! Vi har båda fast jobb (takkar Norge for en bra arbetsmarknad ;))

Vi fikk til en graviditet på foste pp i september, fast miste for noen uker sedan ;(. Vilket de fleste vet om...men tror de tror att vi blev avskräckta..(har varit en hel del på sykehuset sedan jeg blev gravid og etteråt).

Ps. Beklagar for min dårliga norska. ds.

Skrevet

Heia :) Koselig tråd!!!

Jeg er 29, og han er 34.

Vi har en hærlig gutt på snart 6 år, og ei bestemt, lita og sjarmerende frøken på 3,5 år :) Mine øyenstener ♥

Vi har egen enebolig i et hyggelig byggefelt på sørlandet. Huset har 1,5 etg, og kostet 1.450.000 da vi bygde i 2002. Nå har vi fått takst på 2.500.000 :D

Vi prøver nå på ♥barn nr. 3 - men hadde akkurat en MA (nr 2) for 3 uker siden :( Venter på mens/positiv gravitest :) Om det blir jente har jeg tenkt på Elida eller Frida ( eller Filippa - men det vil ikke mannen ;), om det blir gutt, ønsker jeg Fillip.

Vi har ingen dyr, å kommer ikke til å få noen heller ;)

Vi har begge fast jobb, jeg i helsevesenet (privat bedrift) å han i oljebransjen.

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Vi er 29 og 26.

Har en sønn på nesten 2 år

bor i 2-mannsbolig, 105 kvadrat

Ikke tenkt på navn ennå

Bor i midt-norge

Ingen dyr

Begge er i fast jobb

Skrevet

Hei. Vi er begge 29 år, snart gift:) Har en gutt på 1 år. Eier et hus på 130 kvm som vi pusser opp, men tar tid (skulle vunnet litt i lotto:) Håper på ei frisk lita spire snart, uansett kjønn. Det er så utrolig vanskelig med navn, men det må i alle fall stå til storebrors.. Han har et norsk enkelt navn (kongelig:). Har kjørt på i 5 pp, hadde en traumatisk exu for 2 1/2 mnd siden, og er innstilt på at ting kan ta tid. Bor nord, har ingen dyr, og det kommer vi heller aldri til å få. Er allergisk. Begge har fast jobb, jeg har lyst å skifte "beite" (fortsatt samme yrke, men annen avd.), men tenker taktisk, skulle helst vært gravid først. Det gjør at jeg er ganske utålmodig når det gjelder denne graviditeten. Mistrives der jeg er nå pga ugunstige arb. tider.. Blæh, der fikk jeg klaget litt;)

Skrevet

Jeg er 26 år og han 33 år. vi har en gutt på 1 år og 9 mnd. eier ei leilighet på 75 kwm. men har planer om å begynne å bygge hus til våren. Begge har fast jobb..

Vi har en hannkatt som ikke altid får fred fra lillegutt i huset.

Nå er vi begynt å planlegge nr 2. men da vi brukte så lang tid på førstemann, er vi forberedt på dette nå også. Men kjedelig å måtte vente så lenge..

Skrevet

Hei du! :) Liker denne tråden! For oss nysgjerrigper'er er dette jo helt genialt!

Jeg er 21 år, og min samboer er 25 år. Bor i Stavanger. Vi har vært sammen i 5 år, og er på 1.pp... Så vi er ikke så veldig langt i prosessen men jeg håper vi er en av dem heldige som det skjer fort hos. Kjenner hele tiden murringer i magen nå, og noen småtegn som får meg til å tenke... men jeg tør ikke få forhåpninger siden det bare kan være ønsketenking!

Vi har ingen barn fra før, og denne lille spiren som forhåpentligvis kommer til oss snart, er så inderlig ønsket og velkommen!

Vi bor for øyeblikket hos mine foreldre, i leilighet i 1.etg. Men vi planlegger å flytte ut i hus til sommeren. Må bare finne noe vi liker :)

Prisen vi kommer til å titte på hus vil være rundt 3 - 3,5 mill. Begge er i fast jobb, begge i oljerelaterte firma

Navn har vi ikke pratet så veldig mye om. Jeg liker Victoria, men min sambo nekter. Vi har såvidt snakket om Celine/Celina, Emma, Julia, Adrian eller Emil... Men som sagt, vi vet ikke enda om vi er gravide.. venter spennt for å se om mensen kommer i beg. av januar.

Denne lille spiren er veldig planlagt :)

Ingen dyr, begge har fast jobb og vi bor i Stavanger som jeg nevnte ovenfor.

Jeg ser meg selv som ung ja, 21 år. Jeg tror foreldrene mine blir overlykkelige. Har 2 brødre, han ene har 2 barn og han andre har 1 barn så di har barnebarn fra før, men når jeg blir gravid blir de mormor og morfar for første gang :) De vet ingenting, og når jeg evt. blir gravid kommer jeg til å overraske dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...