Carina har to små gull Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Jeg blir potte sur for ingenting og kan begynne å gråte til alt. Blir sur for den minste lille ting. REgner med og håper det er tanta som holder på å melde sin ankomst. Hadde lyse rosa utflod idag også. Er 4 uker siden utskrapinga idag. Skal bli godt å få kroppen i rute igjen... Lova meg selv at jeg ikke skulle bli skuffa om tanta dukka opp selv om vi har hatt masse sex rundt el.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Æsj - det er ikke noe godt å ha det sånn... gir deg en trøsteklem jeg )) I stedet for å sette meg ned på BIM i hele dag (som jeg har gjort de andre dagene) - har jeg for en gangs skyld tatt meg sammen de to siste dagene... I går tok jeg en sjau, ryddet unna og fikk kastet masse, det var så mye at jeg fylte bilen og kjørte på søppeldynga med det - var en deilig følelse da jeg kjørte med tom bil hjem. Stasjonsvogna var stapp full!! I dag har jeg begynt å vaske ned huset - bråbestemte meg i går at jeg skal vaske hele huset fra topp til tå for aller første gang, er bare andre jula vi har i huset vårt, til våren har vi bodd her i 2 år - så så liksom ikke noe grunn til å vaske skikkelig i fjor da vi bare hadde bodd her 3/4 år og det ble jo vasket ned før vi flytta inn... Ihvertfall bråbestemte jeg meg for å begynne å vaske ned skikkelig i dag - foreløpig har jeg brukt ca 2-3 timer på bare 1 rom, bare 9 rom igjen, puuuuh - godt jeg har flere dager på meg nå, hehe Da tømte jeg hele rommet (rommet til lille-snuppis), støvsugde godt og vasket tak, vegger og gulv, tørket over vinduene og tørket støv av alle møbler, skap og tingene hennes - herreguuuud så mange ting/leker hun har. Nå er det ihvertfall helt strøkent der oppe, så tenkte jeg at jeg skulle ta soverommet vårt og gjesterommet og så gir jeg meg for i dag... Da mangler det bare badet (det tar jeg i morgen) så er hele andre etasje ferdig - det skal bli godt!! Føler meg som en skikkelig vaskekjerring i dag altså, hehe - OG, det beste av alt er at det bedrer humøret mitt. Når man er helt på bånn, så hjelper det faktisk for meg å ta i støvsugeren og rydde og vaske litt, sette på litt musikk, komme i humør... I morgen blir det aller siste gang jeg får snakket med alle kollegaene mine og få sagt hadet og god jul og lykke til videre. Skal rydde pulten og kontoret mitt - det blir jo litt rart å slutte sånn etter nesten 2 år, men jeg fikk ikke forlenget engasjementet mitt. Heldigvis for at jeg fikk tilbud om jobb på lokalsykehuset mitt (Ringerike) - så begynner der 01.februar... Nei, ville bare gi deg en trøsteklem - sett på en god juleplate, sett deg ned og slapp av eller hent vaskebøtta du også - så skal du se at humøret stiger litt Ha en riktig fin dag!!! Klem fra
Carina har to små gull Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2009 Du er flink å skrive du Flotte og lange innlegg Er så koselig. Humøret har steget ganske så magen hakk. har vært å kjøpt inn de siste julegavene. Har bare mamma igjen, men hun ville gå å plukke ut noe selv og det er helt greit. Nå har jeg fyrt i peisen, tent kongerøkelse og satt poå litt julemusikk. Skikkelig vintervær ute, det fyker og sner tett, håper det holder seg til jul slik at jula blir hvit og fin Tenkte jeg skulle vaske begge soverommene idag jeg også. Badet vaska sambo i helga mens jeg var på jobb. Kjøkkent er også tatt. Skal vaske resten av huset i morgen, men noe rundvask blir det ikke. Har jo bare bodd her sia mai. Har heldigvis noen dager på meg, har fri nå helt til mandag og skal bare kose meg hjemme. I helga tenkte vi å teste ut litt juleøl og kanskje lage gløgg og be gode venner på besøk. Måtte bare tanta komme for fullt først.... Kan tenke det blir litt vemodig å ha siste dag på jobben i morgen, men blir sikkert veldig godt å begynne i ny jobb også. Nå skal jeg hente vaksebøtte og hive meg rundt i vasken Ha en super dag du også Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå