Påtidemedentil Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Alder på dere begge? Barn fra før? Hus, leilighet, eller bor dere/du hjemme enda? Pris der dere bor, hvor stort? Tenkt på noe navn til ungen, jente/gutt? Planlagt eller ikke? Hvor i landet bor dere? Dyr? Fast jobb, skole eller hjemme gående? Er du ung, hva trur du foreldrene dine sier? Om de ikke vet noe.
Påtidemedentil Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. desember 2009 Jeg er 19 år, sambo er 21 Har ingen barn fra før, dette blir vår første Vi bor i en leilighet på 45 kvm, leier til prisen 4000 i måneden. Trondheim. Har tenkt litt på navn jente: Lena og Leah med ett mellomnavn, gutt: Isak og William. Planlagt, ikke gravid enda. prøvere i 2 måneder. Har en hund. Begge studerer, jobber litt vedsiden av begge 2, ikke mye. Foreldrene mine kommer til å få sjokk. Trur ikke de vil at dattra på 19 år skal bli mamma, å ikke er ferdig utdannet. Men begge 2 er veldig glade i barn, så håper de venner seg til det iløpet av graviditeten Lykke til alle sammen
Jente89 ♥ Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 jeg er 20, han er 27. har ei datter fra før. hun blir 4 i september 2010 vi eier en leilighet på 90kvm i trondheim! ja vi har tenkt på navn men vi har ikke bestemt noe enda.. alle i familien vår vet det, å lillebror som vi kaller babyen er hjertelig velkommen
Mamman87 Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Jeg er 22 år og han er 21 år. Jeg har to barn fra før. Leilighet. Ca. 70kvm. 5000 i måneden. Theo eller Cassandra. IKKE planlagt.. Østlandet. Nei. Hjemme med barna. De blir nok veldig skuffet siden jeg ikke er sammen med barnefar til denne..
Januarbaby på vei Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 jeg blir 20 om et par uker og han er 21 planlegger nå vår første. leier et hus til 9500 i mnd, 100 kvm. har tenkt på navn, men ikke noe bestemt enda Som sagt så planlegger vi barn, 10 pp nå. Har en hund, to hamster og en flokk med fisker ;p Jeg har fast jobb, 100 % og det har sambo også. Mine foreldre og svif\gerforeldre kommer til å bli glade fra første stund
C_Haga Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Jeg er 19 (er 20 om tolv dager), og barnefar er 30 <3 Han har en sønn fra før, men ser han sjeldent. Men guttungen gleder seg =) Bor i hus. Babyen skal hete Julie eller Natalie, regner at det blir førstnevnte Ikke planlagt, men kom ikke som noe sjokk Bor i Oslo Ingen dyr enda, men regner med at hund kommer Fast vikar i Posten, og 100% student på UiO. Studerer medievitenskap
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Jeg er 19 og barnefar er 20 vi har en datter på 2år fra før vi leier leilighet på 60kvm for 4000 i mnd Om det blir gutt skal han mest sannsynlig hete Antonio, vist det blir jente blir det muligens Leah Emilie Planlagt Bor i Bergen Har en Chihuahua jente Jobber som ringevikar i 2 barnehager Håper å tror at mamma og pappa vil bli glad siden vi allerede har en far før, tror de da forstår at vi vil at hun skal få søsken. han har bare en far å han bryr seg ikke så mye i det hele tatt.. men tror fosterforeldrene hannes vil bli glad på våre vegne:)
Islilja Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 Hei Vi er 18 år begge to, og venter vårt første barn i juni. Ikke planlagt, men veldig velkommen likevel nå som det først har skjedd Vi leier en leilighet på 50 kvm for 5800 i mnd. Navn til barnet er vanskelig, men jeg har lyst på Tuva hvis det blir jente. Vi bor i Sandefjord, har ingen dyr. Jeg jobber som lærling og han er student. Foreldrene våres ble nok litt sjokkerte, men tror de gleder seg når alt kommer til alt
Minimo <3 Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 Hallaien Jeg er 22, han er 23 Vi er gift Har en sønn som blir 3 år, 25 februar 2010. Han heter Fabian <3 Vi eier en leilighet på 79 kvadrat, den kostet oss 1,82 mill Stor fin hage, Helt nytt hus <3 Venter en liten juni 2010, skal på UL 12 januar Hvis det er en jente skal hun hete Mirabell, men vi er fortsatt usikker på guttenavn Vi bor foreløpig i Arna utenfor bergen Men har lyst å flytte Jeg er fungerende butikksjef på solbrød bakeri i solheimsviken, mens han er butikkmedarbeider på Gården flisesenter på storetveit Vi har en liten fisk som heter Flamy Vi hadde en katt (RIP)
♥Nemi♥ Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 Jeg blir 19, samboer er 28 Ingen barn fra før Eget hus, med svææær tomt Huset er innen normen for beg at 80-tallet. 95kvm. leilighet nede.. Tenker på navn, men vi stanger. Han skal jo ha mye å si i saken:p Ikke planlagt Nordland Ingen dyr Har hatt vikariat.. Men er sykemeldt nå snart. Kommende besteforeldre gleder seg:)
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 1. januar 2010 #11 Skrevet 1. januar 2010 jeg er 21 og samboeren min er 24 vi har ei jente som heter Alexandra som blir 6år nå 26feb 2010<3 leier et hus til 6500,- i mnd er ikke helt sikker på hvor stort der er,over 100kvm hvertfall:P hehe nurket i magen skal hete Amalie<3 Planlagt:) Vi bor i en liten "bygd" som heter kvelde i larvik(vestfold) datteren vår har et marsvin:) var i fast jobb som servitør i restauranten til samboer fram til jul nå,men nå er jeg hjemmegående! mamma og mine svigerforeldre gleder seg enormt,di har ventet på dette:)
christina88 Skrevet 2. januar 2010 #12 Skrevet 2. januar 2010 jeg er 21 han er 25 ingen barn leier 130 kvm leilighet av min bror kunn 5000 inkludert strøm og tv/internett... lille gutten skal hete leon planlagt bor i kragerø en by i telemark har for øyeblikket bare fisker, for vi måtte avlive rottene våre for noen mnder siden:( for øyeblikket hjemmegående, da jeg ikke klarte å jobbe mer i barnehaen jeg jobbet i... alle blei veldig glade når de fikk nyheten ,er første barnebarn på alle kanter:)
starlove Skrevet 7. januar 2010 #13 Skrevet 7. januar 2010 Jeg er 22 - Og min bedre halvdel er 36 og har en sønn fra før - Og jeg venter mitt første. "barnefar" er 26,men ute av bildet foreløbig pga komplikasjoner! Forløbig bor vi hver for oss - Jeg leier leilighet på 60 kvadrat til ca 5,500 i sentrum i Horten! Han eier eget på borre=)! Når det gjelder navn, har jeg sagt at hvis det er jente så skal hun hete Simona etter min avdøde søster - Det er mellomnavn: Simona-Cecilie - Og er det gutt er jeg usikker på enda, men vakler mellom Nicklas-Lexander, men vet ikke enda.. Vel, det var vel det
Babyboy<3 Skrevet 7. januar 2010 #14 Skrevet 7. januar 2010 jeg er 21, min mann (giftet oss 8 desember) blir 27 nå 21 januar.. vårt første barn. var ikke planlagt da jeg/vi trodde vi ikke kunne få barn,da vi ikke har brukt noe form for prevansjon i 6 år.. vi bor på grunerløkka i oslo, leier forløpig da bolig markedet er noe dritt for tiden. 40 kvadrat,betaler 8000 i mnd. har en hund på snart et år.. Jeg er norsk, barnefar er pakistansk, så fra han sin side var dem ikke så glade for dette med barn med en gang, men nå gleder de seg. Min familie tok dette her så bra, de er overlykkelige... Vi venter en gutt, men sliter veldig med navn pga kultur krasjen.. men har disse i tankene: yassin,noah eller vahib.. så får se hva det blir....
Hotvott Skrevet 8. januar 2010 #15 Skrevet 8. januar 2010 Jeg er snart 21 han er 20. Nei:) Leier leilighet 8000+ strøm, ca 70 kvm Jeg har i alle fall:P Tenkt på mange. Er d gutt må d nesten bli noe på T, for hver førstefødte gutt i familien hans begyner på T og synes det er en fin tradisjon. Men finner ikke noe jeg liker på T, men tenkt litt på Tim. Også tenkt på Jonas. Jente har jeg så mange, bla Evi. Ikke planlagt Lillehammer En stor, men snill hund som heter Loke:) Har praksisplass gjennom nav (YEEEY) han har fast jobb. Mamma, tror jeg tar det pent. Hadde en abort i fjor( Dagen Michael Jackson døde!) og hun på rett før jeg skulle ta den så gråt hun og var usikker. Pappa kommer til å drepe meg!! Har sagt klart i fra om at han ikke vil bli bestefar enda (var bare 21 da han fikk meg, mamma 28:P) Foreldrene hans vil ta det pent. Ene broren min går venter på å bli onkel!
Hotvott Skrevet 8. januar 2010 #16 Skrevet 8. januar 2010 oi, ble litt kronglete skrevet. Og mye skriveleifer...
§juni-2010§ Skrevet 8. januar 2010 #17 Skrevet 8. januar 2010 Jeg er 20 og barnefar er 21. Har ingen barn fra før nei =) Vi leier leilighet på 90 kvadrat, 5000 +strøm. Er det jente har vi tenkt på Alexis, Linnea eller Mie. Er det gutt har vi tenkt på Storm, Nikolai eller Leander. Var ikke planlagt men veldig veldig velkomment! Vi bor i Overhalla, 3 timer utenfor Trondheim by. Har ei fantastisk Rottweiler frøken på 2 år. Jeg er hjemmeværende pga kronisk sykdom (ME). Samboer har fast jobb. Mine foreldre ble veldig glade og samboer sine foreldre syns det var litt tidlig men nå gleder dem seg veldig =)
Speechless Skrevet 23. januar 2010 #18 Skrevet 23. januar 2010 Heldig dere som har rottweiler:) Samboer ønsker seg veldig en sånn hund. Men siden vi bor i student blokk så er ikke det helt lovlig. Men det blir mår vi har flyttet ut derifra. Vi har ingen barn fra før. Leier leilighet i student blokk, ca 5000,- inkl strøm, tv, og vaskeri Han studerer, jeg er lærling så har greit med inntekt + stipend Bor i Ålesund, men er egentlig ifra Trondheim=) Så vi er mye i Trondheim. Vi "prøver" ikke, vi lar det bare skje;-) hehe Er nå 5 dager over IKM, så krysser fingrene. Sambo er veldig hekta på navnet Loke og hvis jente, Frøya Jeg er mer inne på Rebecca, Elisabeth, Julie Gutt: William, Lucas, Patrick, liker at navnene kan sies på engelsk, siden vi mest sannsynlig kommer til å flytte til USA om ikke så veldig mange år. Vet at mamma og pappa kommer til å bli glade når vi får barn, de er veldig den typiske kjerne familien. Vi sluttet med prevensjon for noen mndr siden. Han er veldig gira på at jeg skal bli gravid, men han vil ikke helt snakke om det. For han synes det er rart at han har så lyst på barn. hehe Men han forsnakker seg hele tiden om at han blir irritert om jeg starter å blø;-) Han sa sist for to timer siden at "mensen fikk bare hell sæ vækk!! For her e denj ikke velkommen!!" På klingende Trøndersk.
Mini90<3 Skrevet 26. april 2010 #19 Skrevet 26. april 2010 Jeg blir 20 han blir 22 ingen barn fra før bor under foreldrene hans, ganske stort betaler 2000 imnd Jente: Emma Nicoline/Celine eller gutt: Benjamin Leon Har akk mistet, men prøver igjen . Bor like ved ski har et lite Dverghamster Han jobber fast, jeg studerer i oslo Når jeg sa det sist, så tok mamma og stefaren min det ikke noe bra i det hele tatt egentlig , pappa tok det veldig bra
shewolf Skrevet 26. april 2010 #20 Skrevet 26. april 2010 Jeg blir 21 i år, han blir 23 Ingen fra før Eier leilighet, snart sammen. Foreløpig bare min. Betaler 10.000 i lån og husleie/mnd Jente: Lilo Gutt: Lucas Ikke gravid enda. Planlegger. Mistet i februar, prøver igjen Skedsmo 2 kattegutter på snart 2 år Begge har fast jobb. Mine foreldre vet, og tar det veldig fint. Fortalte det da jeg var gravid og de forventet det egentlig Far noe mer nølende enn mor. Hans foreldre bor langt unna og vet ingenting. Så spent på hvordan de tar det når spiren sitter
Tøvsjura Skrevet 26. april 2010 #21 Skrevet 26. april 2010 Jeg blir 22 år dagen før termin, min samboer blir 27 i oktober. Har vært sammen i 5 år og har 2 barn fra før - gutt født i 06 og jente født i 09. Vi leier leilighet, skal kjøpe, men ikke enda. Prisen er ca 8000-10000 kr her ute og leiligheta er en 3-roms på 115 kvm. Har tenkt på Alyssa, Mathea om det er ei jente og Matheo, Philip om det er en gutt. Dette barnet var ikke helt planlagt, kun de mellomste barnet vårt var det. Vi bor på østlandet. Har ingen dyr. Er for tiden uten arbeid, avsluttet en utdannelse i desember i fjor og søker for tiden jobb før skolestart (videreutdanning innenfor fagområdet mitt) til høsten igjen. Er ung voksen med to barn så tror ikke mine foreldre får sjokk. Min mor vet det allerede (og er henrykt) og ryktene sier at min far mener jeg nå bør ta abort pga videreutdanning mm. (noe som er fullstendig uaktuelt). Svigers tar det nok pent, formoder jeg, men man vet jo aldri.
puza90 Skrevet 6. mai 2010 #22 Skrevet 6. mai 2010 Jeg er 20 og sambo er 22 Vi har en sønn på 1år i fra før av <3 Eier egent hus, helt passlig størrelse til en familie på snart 4, så betaler ne på lån Gutten vi har heter Leon Aelxander, d kom sambo på like etter vi hadde vært på UL og fått høre kjønnet Vi venter nå enda en liten gutt til som heter Jim Lucas, sambo falt for d ene navnet og jeg for d andre, og sammen ble d bra hehe.. Første skjedde uten prev. selvom vi ikke prøvde, så tja var vel planlagt på sitt vis hehe.. Mini i magen nå var veldig veldig planlagt, vi ville ha to tette Og d får vi, blir 17mnd. mellom den Bor i Nord Trøndelag, i en søt liten byggd som ligger i nærheten av Steinkjer Har 2katter, men de bor nede i kjelleren da, ikke inne sammen oss.. Liker ikke tanken på to til tidevis ureinslige katter sammen me barna, så de flytta ne dit, og trives der me stell hehe.. Har en 32% stilling, som bingo vert, men er sykemeldt nå.. (sambo har god fast inntekt) Og så snart jeg er ferdig me perm. så skal jeg ut i et litt mer ordentlig arbeid sånn at vi kan få inn litt mer penger Foreldra våres veit om d, fikk vite d me begge to så snart vi fikk positiv test, og de støtter oss 110%
Lille Meg :) Skrevet 7. mai 2010 #23 Skrevet 7. mai 2010 Alder på dere begge? Jeg er 22, samboer har akkurat fylt 23 Barn fra før? Bare en pelsete en på fire bein som sier voff voff Hus, leilighet, eller bor dere/du hjemme enda? Vi bor sammen i blokkleilighet, bodd sammen i 2,5 år (tida går fort) Pris der dere bor, hvor stort? Vi betale 690.000 for den, og avdragene veit jeg ikke helt hvor mye er på, samboer ordner akkurat den delen Det er omtrent 57 kvm, med kun et soverom. Litt trangt, men det funker. Tenkt på noe navn til ungen, jente/gutt? Jeg vil ha Emil, Sander, Andreas eller Daniel, mens samboer er litt skeptisk. Det kommer til å ta laaang tid før vi blir enige Planlagt eller ikke? For å si det sånn, vi har det siste halvåret sagt: Skjer det så skjer det. Vi hadde prøvd litt i midten av april i år, og PANG! Der satt den på første forsøk! Helt sprøtt! Hadde ikke trodd vi var så fruktbare Hvor i landet bor dere? Drammen Dyr? Jepp, hund som nevnt over. En fantastisk schæfergutt på 16 mnd. Lillegutten våres (lille og lille, nesten 40 kilo ) Fast jobb, skole eller hjemme gående? Samboer har fast jobb og hatt det lenge. Jeg går på høyskole enda, planlegger enda et år til på skole. Er du ung, hva trur du foreldrene dine sier? Om de ikke vet noe. Oi...svigers kommer til å bli kjempeglade, mens mine foreldre kommer til å få litt mer sjokk. Men alle fire er helt klare for å bli besteforeldre, så det tror jeg kommer til å gå veldig bra
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 7. mai 2010 #24 Skrevet 7. mai 2010 Alder på dere begge? Jeg er snart 22 og han snart 26 Barn fra før? Ja, en sønn på 2 <3 Hus, leilighet, eller bor dere/du hjemme enda? Eier leilighet Pris der dere bor, hvor stort? Betaler ca 10 tusen i mnd, 70 kvadrat Tenkt på noe navn til ungen, jente/gutt? Jente Alma, gutt emil elr elias, men usikker! Planlagt eller ikke? Planlagt, 1pp. Hvor i landet bor dere? Sunnmøre. Dyr? Nei Fast jobb, skole eller hjemme gående? Begge 100% fast jobb. Er du ung, hva trur du foreldrene dine sier? Om de ikke vet noe. De fikk sjokk sist, slik som oss! Men tar det nok fint denne gangen.. kan ikke annet en å akseptere det så
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 18. mai 2010 #25 Skrevet 18. mai 2010 jeg er 20 (snart 21) han er 27(snart 28) har bursdag nå om sommeren begge har en jente på 17 mnd og venter i november, vet ikke kjønn ennå. vi leier leilighet på 90kvm til 7500,- mnd men holder på å bygge så i løpet av året ha vi flyttet inn i ny leilighet ca 140kvm tror eg. blir det gutt lurer vi litt på jonathan eller sebastian jente vet vi ikke er vel delvis planlagt egentli, har jo ønsket å ha 2 tette. vi har en hund, border collie/lapphund på 9 år og en dverg kanin på 1 år ønsker oss en liten hund til og en katt, blir nok pus i første omgang han er selvstendig næringsdrivende tømrer. jeg er ringevikar, starter i ny jobb neste mnd. er sykemeldt atm. denne gangen kom det litt som et sjokk siden snuppa ikke er 2 år engang. men de er kjempeglad på våre vegner:) ble gravid som 18 åring sist og var alene da. traff sambo mens eg var gravid. å han har stilt opp siden. elsker han for det <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå