Gå til innhold

noen som skal spraye på nyåret? :-)

Anbefalte innlegg

Ja, jeg begynner på sprøyter 20. januar.

Jeg skal ta menopur jeg også, 150 (ie?). Lurer på om jeg må blande to sånne ampuller? Argh, må snart sette meg ordentlig inni det! Prøve å forstå iallefall :)

Startet nyåret med friskt mot ang. kosthold, og skal begynne å trene over helga. Prøver så godt det lar seg gjøre å holde meg unna gjær, sukker og hvetemel, og ellers spise sunt og variert. Jeg har lagt på meg 10 kilo siden sist svangerskap :(

Folat er innkjøpt, men jeg glemmer hele tiden å ta dem :S

Det skal jeg bli flinkere til! Imorgen SKAL jeg huske å ta!

Ellers så har jeg blitt flinkere til litt egenpleie denne perioden - det hjelper på humøret mitt ;) Leste litt ang. bidronninggele, må sjekkes litt nøyere ut :)

Fortsetter under...

Hei alle sammen:=)

Går rimeli greit her også foreløbig. Sprayer ivein 2 ganger daglig.:)

Ellers så har jeg gått til innkjøp av bidronninggele. Tar 1 kapsel hver morgen. Folat har jeg tatt leeeeeenge:)

Jeg trener regelmessig. Det har jeg gjort i flere år. Men sliter mere med det å spise sundt.

Her blir det alt for mye snop,sukker,kaffe. Men skal prøøøve å bytte ut litt me frukt.....

Gruer meg fortsatt til sprøytene.

Annet opplegg denne gangen. Så mere innviklet ut enn sist.

Pulver/utblanding...Men får sette meg inn i det,,så må jeg vel få det til håper jeg:))))))))

Jeg sprayer på 10ende dagen og synes det går over all forventning! Skal til kontroll 20. jan så håper å starte på sprøyter da. Vet ikke hva jeg skal få, men har brukt Puregon de siste 2 gangene. Regner med å bruke det igjen. Ved mitt første forsøk brukte jeg Menopur, men da fikk jeg kun 3 egg så tror ikke jeg skal bruke det mer. Utblandingen med Menopur er litt pes, men går veldig fint :o) Så dere må ikke bekymre dere jenter! Puregon er veldig greit fordi da har man en penn med ampulle og det er superlett. Lykke til med sprayingen!

Er litt bekymra for å begynne på menopur siden noen sier det blir ferre egg....Men håper bare gullegget er der og det skal det denne gang!! :-)

Problemet med meg er ikke anntall egg eller befruktninga men at de dør på 4 dag :( så ingen blir nedfrossen..legen mener de ikke trives i varmeskapet, hehe, tullete eggene... tror det er derfor de vil prøve denne medisineneringen, og med litt puregon i tillegg for å få opp anntall litt.Er veldig spent!! Ved unn venter dem med å fryse til 5 dag, er det vanlig ellers?

Ser ut til at vi er flere rundt 20 jan som begynner å sprøyte oss, supert :-)

• 2 uker senere...

Da var jeg igang med sprøytene også!

Gikk bedre enn forventet (det gjør jo alltid det!) ;)

Merker at jeg har blitt ganske trøtt og irritabel de siste dagene, og hodepinen har blitt noe verre. Merker dere noe særlig? Bivirkningene er jo til å leve med, det kunne sikkert vært mye verre.

Imorgen skal jeg å trene etter jobb, må gjøre det når jeg fortsatt har et liiiite overskudd :)

Fikk med *litt* hjelp fra legekontoret startet med sprøyter idag jeg også:)

Ny sort, så var riiimelig bekymret for att jeg skulle gjøre noe galt.

Men imorgen blir det å forsøke selv:=)

Merker få bivirkninger denne gangen jeg..HELDIGVIS. Hatt noen dager med vondt i hodet...ellers ingenting:=)

Måtte det bare vare sier no jeg:=)...29 jan blir det Ul her---spennende tid fremmover no:)

Annonse

Heia jenter, så spennede at flere her er i gang med sprøyter! Lørdag er det min tur til å begynne å stikke... Så langt har det gått greit med sprayinga, har et-par bivirkninge men det går greit. Henta Purego-penna (sprøyta) i dag og må ærlig innrømme at jeg gruer meg til å få til det "tekniske" med sprøyta. Selve stikkinga skal gå helt greit, men jeg blir litt sånn "rar" når jeg skal ordne sånn..hehe.. Så,mannne må lære først, så lære meg..hehe..

Gratulere som stikkere pia 76 og mmp :)

Jeg kommer hakk i hæl, begynner i morgen! *gruglede*

Så bra du også er like etter pærebanan!:) Heldig dere som har penna, sååå mye enklere å ha med å gjøre. Har sittet å sett film på youtube hvordan det gjøres med menopur.hehe...her må ting inn med t-skje ;-))

Skal vist gå på litt puregon også samtidig fra tirsdag etter ul...Ingen andre av dere som gjør det eller har gått på den kombinasjonen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...