Gå til innhold

Da drar jeg på en veeeeldig tidlig UL idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg nå har blødd siden søndag ville legen min sende meg til UL.

Har egentlig ikke så store forhåpninger.

Det eneste som kanskje gjør at jeg har et aldri så lite håp er at symptomene ennå er der.

Gruer meg veeeldig. Usj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Håper det ordner deg!

KLEM

Skrevet

Det ble ikke noe UL må vente 2 uker. Kanskje har jeg mista kanskje ikke. Må smøre meg med tålmodighet:( takk for lykkehilsniger

Skrevet

uffdaa.... vente to uker?? Hvorfor det? Hvorfor måtte gå med den bekymringen i jula?? Går det ann å dra på legevakten??

Synes det var rart...

lykke til... tenker på deg..

Skrevet

Jeg var på sykehuset for å ta UL gynokologen sa at han mest sannsynligvis ikke kunne se noe da jeg er5+3 idag. Han kunne ikke avgjøre om det hadde skjed noe så tidlig. Og anbefalte meg å vente. Jeg følte det var mest fornuftig. Tenkte kanskje det var lurt å ikke " rote" oppi der hvis det blør og kanskje går bra. Vel så da er det bare å vente. Kanskje jeg kan ta en slik gravidtest med ukeindikator så får jeg jo en formening om det produseres mer hcg. Eller hva tror du?

Skrevet

Hvor lenge siden er det du blødde? Hcg skal jo synke men vet ikke hvor fort.. hvis du tar en med ukesindikator vil du fort finne ut om det er noe som ikke stemmer..

Skrevet

Har blødd siden søndag. Startet med litt og så økende, men ikke veldig mye. Men blør litt hver dag. I dag har det vært sånn øensenlignende blod. Det er ikke koagler og ikke smerter. Hadde litt mensmurringer igår. Har fremdeles symptomer da. Tenker at jeg tar en slik test over helgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...