Gå til innhold

Mye ømmere pupper dette svangerskapet!!

Frk J

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde litt ømme bryster da jeg ventet sønnen min for 6 år siden.. Denne gangen er jeg kommet til uke 7 og brystene er superstøle, såre og ømme.

Er det noen som har samme erfaring, og hvilket kjønn bar dere frem? ... =)

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat samme erfaring som deg. Venter nr 3 nå og har 2 gutter fra før. Vet ikke hvilket kjønn det er, men dette med brystene er det en merkbar stor forskjell på.....

Skrevet

Har akkurat samme erfaring som deg. Venter nr 3 nå og har 2 gutter fra før. Vet ikke hvilket kjønn det er, men dette med brystene er det en merkbar stor forskjell på.....

Skrevet

Jeg har også ømmere pupper dette svangerskapet. Har en gutt på 3 fra før. Spennende å se hva det blir. Er i uke 14 nå!;)

Skrevet

Hihi, så spennende:)) 11 uker i dag=D Superglad!!

Brystenes sårhet har minsket noe, og det er forsåvidt bare godt, hehe:) Men tyngden kjenner jeg virkelig.. Når jeg slipper dem ut at BH`n så er dem kjempetunge og støle, og jeg er bare en 75B! Skikkelig stinne boobies, haha =D

Skrevet

Da jeg gikk gravid med gutt nr 1 fikk jeg superstore, ømme og såre pupper veldig tidlig, og det var flere som tippet at jeg var gravid når jeg bare var 7-8 uker på veg pga store pupper... med gutt nummer to hadde jeg slappe og ingen endring i puppene før etter at han kom ut og hadde hengt i puppen i 2-3 dager. De er ganske tett, så kanskje det har noe å si? Nå har jeg store ømme pupper igjen (er 7 uker på veg), men tror ikke det har noe å si for hva som kommer ut; gutt eller jente....

• 1 måned senere...
Skrevet

Da jeg fikk jenta mi for 6 år siden hadde jeg ikke antydning til vonde bryst. Denne gangen har jeg hatt skikkelig vonde og ømme bryst, men jeg vet ikke hvilket kjønn det er.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei.

Har 3 jenter fra før og hadde da ømme bryster i alle svangerskapene, men nå er det ingenting, så jeg lurer på om det er gutt jeg venter denne gangen da. Det første og andre svangerskapene var litt forskjellige fra hverandre ( Kan jeg si etter dette svangerskapet ), så da tenkte jeg at jeg fikk gutt i det andre, men nei. Nå er det et helt annet svangerskap i forhold til de 3 første, nå har jeg vært dårlig så å si hele svangerskapet. Kvalme, tretthet, svimmel, matlyst som går opp og ned, og blødninger så å si hele SV, men ingen utflod som i de forrige SV.

Så vi får vel se når babyen kommer ut for å hilse på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...