Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Noen som har født i vann? Jeg har bekkenløsning og har hørt rykter om at det kan være lurt..
vann123 Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har, var plaget av bekkenløsning i forrige svangerskap, og fødte i vann. Det var fantastisk. Utrolig deilig å ikke være hemmet av et vondt bekken når man vil bytte stilling, i tillegg til at vannet hjelper å tøye vev og redusere smertene under riene i tillegg til at det tar smertene i bekkenløsningen... Anbefales på det varmeste hvis forholdene ligger til rette for det!
MammaMø med to små Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 jeg fikk ikke lov pga for høy bmi,, har 34 i bmi etter jeg ble gravid, så den er jo litt missvisende. hadde 31-32 før jeg ble gravid, men skal bruke badekar som smertelindring:) har planer om å ikke bruke medikamentell smertelindring.
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Fødte i vann forrige gang og skal gjøre det igjen. Helt toppers! Har kraftig bekkenløsning og det hadde jeg forrige gang også. Merket ingenting til det under fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå