Gå til innhold

hjelp... mister jeg nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg her for en halvtime siden, men det har enda ikke kommet inn, så jeg skriver et nytt...

Begynte å blø nå i kveld, ikke så mye at det har komt i trusa enda. er 6+3 i dag. på mandag var jeg hos GU og fikk påvist hjerteaktivitet til og med! Jeg er så nervøs og redd... Har mistet mine ømme pupper i dag også.

Går det an å miste uten smerter? Jeg kjenner ingenting...

Skal heldigvis til legen i morgen, men jeg håper så inderlig at jeg våkner i morgen uten blod og med vonde pupper igjen!:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

små blødninger er normalt hos veldig mange i sv.skapet så du trenger nok ikke bekymre deg ennå.

Skrevet

Samme innlegg ligger inne på 2. trimester, med svar :)

Skrevet

Jeg hadde også blødning noen dager i uke 6. Mistet også ømheten i brystene og følte de ble mindre igjen. Var på UL i går (7+6) og alt var fint. Brystene har blitt ømme igjen. Går litt opp og ned. Lykke til. Alt er nok fint så lenge du ikke styrtblør. Klem

Skrevet

Greide å forsove meg til legetime i dag, så jeg er lettere hysterisk nå.. Aner ikke hva jeg skal gjøre... Burde jeg dra på jobb i dag??!

Skrevet

Da jeg hadde SA var det ikke vondt mens jeg blødde, det begynnte veldig smått, men økte veldig på etter ca to dager, og da var det hele over i løpet av en kveld. De siste timene før "alt" kom ut var det ganske vondt ja! Jeg hadde ikke gått på jobb, men legen min sa at var det ikke liv laga så kom kroppen til å ordne opp uansett om jeg lå rett ut i sengen eller var i vanlig aktivitet. Prøv å ikke bekymre deg så lenge det er bare litt blod, for det er faktisk ganske vanlig! Lykke til da, krysser fingre for deg!

Skrevet

Jeg har mistet 2 ganger, første gang klarte ikke kroppen å ordne selv, så måtte ha utskrapning, andre gang mistet jeg i uke 7 eller 8, og hadde ikke vondt i det hele tatt, å kroppen ordnet alt selv...

Men så lenge du ikke blør mer enn en spiseskje? (er det de sier på gyn iallefall, til meg sa de det) så er det som regel ikke noe farlig...

:)

Lykke til!

Skrevet

jeg er uke 7+5 i dag, har blødd i 4 dager alt fra noen dråper til en vanlig mens, var på ul i dag, jeg har ikke ETT symptom, så får jeg menssmerter i går å sikker på at dette er gått galt, i dag så jeg en aktiv krabat der hjete dundret som bare det, så det går ann att det går bra, selv om man mister mote av å till:) lykke til

Skrevet

Ta det med ro, ikke noe du får gjort noe med uansett!

Selv styrtblødde jeg så jeg måtte ta en bleie fra lilleman når jeg var gravid m nr 2 i 10.e uken. Blødde gjennom olabuksene ned til føttene(!) Laes inn på sykehus på Irland, vi var på ferie, og fikk tatt UL dagen etter. Og jammen var jeg ikke fortsatt gravid. Hadde jeg ALDRI trudd. Hadde et hematom utenfor livmoren som blødde i ca tre uker og så var det tomt. Så nå har jeg lært at alt kan skje og man får ikke gjort noe med det uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...