Seriøst Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 I dag er det 8 dager siden mensen begynte. Ennå er det mange dager igjen til el, og etter det ennå flere dager til ikm... Jeg har virkelig ingen tolmodighet, det er såååå kjipt med denne ventetiden!!! Syter og klager selv om det kun er en uke siden vi bestemte oss for å prøve på nr 3... ;-)
Januarbaby på vei Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 du er ikke den eneste som er utålmodig, hehe. 10pp her.
Seriøst Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2009 10. pp... Off, jeg har virklig ingenting å klage over ;-) Vi prøvde faktisk over et halvt år med nr to, og jeg syns det var uutholdelig lenge... Redd det skal bli ennå lengre nå, men får vel ikke ta de sorgene på forskudd... Lykke til! Håper spira sitter denne pp for dere vertfall!!!!
Luna har født. Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Hei. Jeg er også på dag 8 etter mens, og det skulle tilsi EL rundr julaften for min del... Spennende. Er forresten i 2 pp nå og er minst like utålmodig jeg også ..hehe. Lykke til videre alle sammen.
-68mamma Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Jeg vil heller vente litt ekstra og oppleve at spira sitter, enn å bli fort gravid slik jeg blir, for å miste igjen etter en stund - det er faktisk kjipere... Krysser fingrene for oss alle sammen jeg :-)
Seriøst Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2009 Det er sant.. Jeg har mistet to ganger og vet hvordan det er. Er faktisk redd for at det skal skje igjen, men prøver å ikke tenke så mye på det. Begge gangene jeg mistet ble jeg gravid på første forsøk, og hadde egentlig ikke planlagt det. Ble gravid på første forsøk med eldste min også, og det gikk heldigvis fint =) Lykke til!!
ღ askepott ღ Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 KJEMPEkjedelig å vente.... Syns den lengste ventetiden er mellom EL og IKM, den føles kjempelang happy ventetid til oss alle
To skjønne -ble storebrødre :) Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 Skjønner deg så godt!! Jeg vet jeg ikke heller har "lov" til å klage enda, når jeg leser om alle de som har prøvd lenge. Likevel... Har to tette som satt på første forsøk, tok ut hormonspiral i august, ble gravid på 3. forsøk og mistet i uke 8. Litt bittert... Nå vet jeg at jeg bare må se det an, men er litt bekymret for at det vi ikke skal få det til en gang til. Den satt liksom ikke på hverken 1. eller 2. forsøk denne gangen, og når den først satt så var ikke det godt nok heller... Nå har jeg heldigvis nesten helt sluttet å blø etter 18 dager, så jeg håper sterkt på at kroppen ordner seg, og at det skal gå bedre om en stund. Som sagt har jeg knapt nok lov til å klage, men jeg gjør det litt likevel! Men: Lykke til alle sammen og la jule-ønsket være at det ordner seg for oss
Seriøst Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2009 Syns egentlig du har lov å klage, du har faktisk mistet!! Jeg har også mistet, og det er en påkjenning. Første gang jeg mistet så ble jeg gravid med en gang etterpå, så håper det skjer med deg også!! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå