Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 hadde sa på september nå er jeg 7+4 uker på vei og i går bynte jeg å få brun utflod nå i dag har jeg hadd alt fra rosa utflod til mørke små blødninger, snakket med lege så skal vente til i morgen får å få det sjekket opp hvis jeg blødde vidre sa hun. hun sa også at jeg kansje kunne abortere igjen, noe jeg er kjempe redd får. er så sliten nå går i tillegg med diare så går myyye på do å da er det ikke så kosli å se dette blodet, er ikke så mye mn nok til å bekymre meg:(
Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Håper alt går bra for deg. Kan jo være småblødning som ikke betyr noe som helst. Jeg har også hatt litt blødninger, men alt er fint hos meg. Lykke til!
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 hvordan går det med deg?
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2009 har hedd en del stooore blødninger i dag,blodet har vært fra rosa til mørke rødt å som en mens, ventet på å komme inn til gynekologen å var sikker på at d meste var kommet ut, først ser han oppi , mye gugge der men ingen blødning lenger, så ville han ta ut vendig ul i og med at jeg var så tynn, farsken sier legen det ligger et foster igjen her, så ikke at det var levende da... så ville han ta innvendig ul og da ser vi en sprellende aktiv dott, den er aktiv å farsken så levende sier legen, jeg ble så forbauset at jeg bare satt å gapte. så nå skal ingen få oppi der før det eventuelt kommer store klomper ut, nå skal den lille få fred å ro til å vekse seg stor å sterk. er veeeeldig lettet:)
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 åååh!! gratulerer!!! så fantastisk! =)
Lille_bie Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Utrolig flott å høre at den lille huleboeren din har det bra:-) Da tyder jo alt på at dette går i riktig retning. Kos deg og prøv og slappe av i jula:-)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2009 etter ul i går så kom d en klomp med koagulasjon på papiret når jeg var på do, har ikke startet med noe blødninger bare litt brunt som det har vært i 5 dager nå. er kjempe bekymret IJÆNN mn kan jo farsken ikke dra på ul hver dag. hva kan denne klompen være? fikk jo bekreftet at alt var bra i går sent på dagen. åååååå...
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 Uff ja, skjønner at du er bekymret. Jeg var så bekymret selv for jeg har hatt farget utflod (brunt/rødt) i over en uke, så jeg dro til lege i går. Og hun sa at så lenge du ikke får en styrtblødning der det fosser ut masse blod, så er det ingen fare, og det er helt normalt. Koagulert blod kan komme av at blodet samler seg opp før det kommer ut, enten ved at du sitter eller ligger. Alt er helt sikkert i orden. Les innlegget om alle dem som blør som det har gått bra med også, vi er ikke alene =)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2009 i dag bynte jeg å foss blød som en vanlig mens med klumper og det var friskt blod. ble veldig lei meg og ringte til jordmor og fikk snakke med en gynekolog og jeg fikk komme med det samme, jeg gråt å gråt å så da hun tok ul så ligger det jaggu meg en baby der:) jeg bynte å gråte ennda mere var så lettet, hun leitet etter hvor blødningen kunne komme i fra men fant ikke ut det. alt så bra ut denne gangen også. tror jeg leser meg gal på alle disse blødningen men det hjelper å se at det faktisk kan gå bra også jeg har ikke tankt på at det kan sammle seg opp å så komme ut sånn så takk får råde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå