Gå til innhold

flere som har vondt under sex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel sitt.. Flere gravide som har vondt når de har sex? :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får bare vondt ved orgasme, men det er vanlig, tydeligvis :)

Skrevet

hmm, okei ;) takk for kjapt svar! Jeg har vondt under hele "prossesen" ;) Om jeg kan kalle de det! hehe, er sikkert ikke noe gale..håper jeg

Skrevet

Huske4r jg fikk menssmerter etter samleie i første tiden av svangerskapet. Men det har gitt seg i ettertid. Hvordan vondt under hele akten er det du har?

Skrevet

Jeg hadde dette de første mnd av mitt forrige svangerskap. Kjentes ut som krampe/menssmerter ved orgasme. Var ikke farlig.

Skrevet

Så orgasme kan være godt senere under svangerskapet??

Trodde jg måtte venne meg til vond orgasme under hele svangerskapet jg... : )

Skrevet

Jeg har også vondt under sex. Lysten er på bunn, så det har bare skjedd en eneste gang siste måneden, hehe. Men det frister jo ikke akkurat når det bare var vondt. Føltes altfor trangt liksom. Og at han var borti livmora hele tiden, ekkelt og vondt.

Skrevet

Vitsen med å ha sex hvis det er vondt, da?? Jeg har lagt ned veto mot sex frem til jeg er tre mnd på vei, jeg, mulig jeg er litt VEL nazi, men tar ikke sjangsen på at noe skal skje. Har lest om folk som har fått sexforbud av legen, det er folk som har mista før. da. Ikke har jeg NOE som helslt lyst heller, trøtt, vonde pupper, nei huff! Men godt det er noen som tar seg litt av pappaene her inne:)

Skrevet

Ojojoj....ingen sex på to måneder, høres ut som et selvpinende og krasst vedtak.. En ting er at lysten ikke er helt tilstede, men en annen ting at midt oppi den tiden man bekymrer seg mest, at man ikke unner seg litt hanky panky for å senke skuldrene litt!!

Jg gir blanke f... i pappaene sine behov : P Jeg trenger å føle meg begjæret, sexy og tilfredstillt : D

Skrevet

jeg var litt øm rett etterpå men nå kjenner jeg ikke mye til det..

men virker som at alle får mindre lyst når man er gravid mens jeg får mere lyst, er kanskje litt "unormal" jeg da?;o hehe:)

lykke til alle sammen hvertfall:)

Skrevet

Kjenner et veldig ubehag under og føler meg veldig øm i ettertid... forhåpentligvis så er det noe som bedrer seg litt snart! Stakkars samboeren min, hehe... men har ikke hatt lysten med meg i det siste heller! :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...