Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Hei. Jeg hadde en SA for 3 uker siden. Hadde eggløsningssmerter og slim 9, 10, og 11 desember. natt til 14 desember våknet jeg av noen grusomme magesmerter. Klarte ikke å sovne igjen å plutselig føltes det ut som jeg måtte spy uten at jeg gjorde det og litt etter måtte jeg på do, og da hadde jeg diare. Hadde fortsatt smerter magen, men gikk å la meg etterpå og smertene forsvant. hadde bittelitt vondt i magen morgenen etter men ikke noe mer. Nå er jeg ganske kvalm og uvel egentlig og svimler en del, men tar dte liksom ikke som noe graviditetssymptom siden det er så tidlig. Men det jeg lurer på er om disse smertene jeg hadde sammen med diare'en kan ha vert festesmerter? noen som har opplevd noe lignende? Rart spørsmål men fant ikke noe svar på nettet.
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. desember 2009 Ingen som vet =/?
Lille diamant Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Man får jo ganske intense magesmerter når man har diare, men det vet du sikkert så spørs nok om smertene ikke bare kom utav det? Kan jo være omgangssyken du har fått, det kan jo sitte i en stund..huff, god bedring uansett! Og så finner du nok fort ut om det var festesmerter Lykke til!
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2009 Hm..tenkte siden det kun var akkurat da..var ikke dårlig eller hadde det dagen etter..hm..men ja kan jo godt være det ikke har noe med graviditet å gjøre..etter SA'en så legge rjeg jo merke til alt som skjer med kroppen, men er jo bare å teste om ikke så lenge så finne rjeg jo ut av det. Er liksom samme for meg om jeg er gravid eller ikke, men er så stressende å gå uvitende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå