Gå til innhold

Vi her inne er så immari heldige!

Solsikke (venter nr 3&4)

Anbefalte innlegg

Har to barn fra før og da stresser man ofte litt mindre med alt stæsjet som må i hus til fødsel. Er i uke 30 nå og kjøpte først i dag, litt spontant; lue, body og strømpebukser i lyseblått og rosa i str 56.

Butikkdama gikk helt over styr da hun skjønte at jeg skulle ha begge settene selv, begynte å grine og greier. Det ble plutselig veldig virkelig for meg at det kommer to (2) babyer om 6-8 uker og hvor spesielt det egentlig er. Skal på UL i gjen i morra og gleder meg masse.

Jeg er så heldig, vi her inne er så heldige! Tenk å få oppleve tvillinger! Hadde bare lyst til å dele de gode tanker med dere andre. Klem.

Fortsetter under...

Hei!

Det er viktig å dvele ved det at man faktisk er veldig heldige! Er ikke alle som får oppleve dette så vi skal være takknemlige. Selv om vi kanskje går gjennom et mer risikabelt svangerskap med flere bekymringer.

Er også veldig takknemlig for å vente tvillinger, selv om sjokket var stort da jeg fikk vite at det var 2. Men har jo skjønt at mange er litt misunnelig på meg!

Men når jeg forteller at det er 2 i magen, føler mange fokuserer på at dette kommer til å bli forferdelig travelt. Men orker ikke å bruke masse energi på å tenke negativt på forhånd. Nyter det nå og så ser vi etter hvert hvordan det blir!

Har også en jente fra før på 4 år så jeg har heller ikke begynt å kjøpe noe ennå selv om jeg er i uke 28.

La oss glede oss over dette fantastiske underet vi har i magen!! :)

Lykke til!

Må skrive under på dette; vi er utrolig heldige! Blir nok litt styr men i bunn og grunn så ville vi nok ikke vert denne opplevelsen foruten. :-) Er selv i uke 30 og har så vidt kjøpt etpar bodyer, kjenner jeg tar alt myyyyee mer med ro enn med førstemann. Må innrømme at det er litt herlig det også :-) Og så føler jeg litt på at det blir bedre å komme hjem med babyene denne gangen, har litt mer peiling på hvordan det blir pluss at jeg vet hvilke ting som er greie å ha i hus på forhånd (feks. flasker og Nan) så vi slipper å kjøre hordaland rundt etter bensinstasjoner med godt utvalg en søndagskveld i februar... ;-)

• 1 måned senere...

Skriver under på denne ja. Er veldig lykkelig og alle rund oss blir så glade når vi forteller det.

Er lovt masse hjelp og fått masse utstyr og babyklær fra nær og fjern allerede. :)

Har også en liten fra før, og er glad vi har litt "erfaring" :)

Nå er det mest praktiske tinger som opptar meg. ting jeg slapp å tenke på sist jeg var gravid. Da var jeg mest opptatt av om jeg skulle klare å gå å holde babyen samtidig og slikt he he Jeg hadde ikke skiftet på en baby før og var livredd jeg ikke skulle klare å lære meg det :)

Tenk å få oppleve tvillinger, deres samhold når de vokser opp etc etc ... jeg er så glad jeg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...