Gå til innhold

hjertesukk fra meg.15pp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter..ja da var det noen mnd siden siste deppe periode,men nå må jeg hilse det velkommen igjen..

er så lei meg,lei alt!!vet ikke om jeg orker mer prøving,men vet ikke hvordan vi skal slutte heller..fikk mld av en venninde i dag,hun "prøvde" i ca 2mnd,max..ultralyd i dag-skrev en laaaang avhandling,og avsluttet meg..JEG ER NY FORELSKET....(i babyen da)

så gikk det en time,før jeg fikk beskjed at en annen venninde av meg er gravid,etter 6mndprøving!

hun fikk beskjed om og slanke seg,for hun er MEGET overvektig..men neeiii da,trengte ikke det-for der satt spira..her sitter jeg da,slank,ikke stresser jeg,har deilig ikke masete "må ha sex nå"sex:),men IIINGENTING skjer...for all del,jeg ønsker begge mine venninder lykke til,og alt godt..men det gjør så JÆVLIG vondt!!!

gråt mine bitre tårer når jeg tok sol i sta,orker ikke involvere andre,orker ikke mere-ta det med roooooo,så skjer det,ikke stress,herregud-15mnd er da ingenting!!men det føles som en evighet:(

det tærer på,og ikke vite..kunne jeg bare få vite-dere kan ikke få barn,eller-dere får barn,men det tar 2-3år..!!uvitenheten tar knekken på meg...

jeg lar meg selv synke ned i et svart helvete,med negative tanker,og bare depper og syntes synd på meg selv-liker det IKKE!!!!pluss at jeg har begynt og legge på meg(tror jeg trøste spiser litt)

huff,dette ble kjempe sytete..men som sagt,vil ikke snakke om dette med folk som ikke forstår,her er det likesinnede:)

ønsker dere alle lykke til,og en riktig god jul..måtte 2010,bli et meget fruktbart år for oss slitere her inne..:)

varme klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En STOR og GOD trøste på klem til deg!!!

vet så alt for godt hvordan du har det,grusomt er det.

venninnen min testet for en ke siden positivt hjemme hos mg, hoppet av i svingen og er ikke akkurat happy for graviditeten. Føles såååååå uretferdig:( hvorfor skal noen måtte slite slik i evigheter.

Jeg er en fantastisk mor, ja jeg er det, så hvorfor kan ikke jeg få et barn til! h*n ville fått det så godt hos meg!

livet er ikke alltid rettferdig:(

Ønsker deg masse, masse lykke til. måtte alle våre drømmer bli sanne i 2010:D

Skrevet

Jeg vet så altfor godt hvordan du har det - det er ikke noe særlig moro nei... Skrev en annen tråd her på siden som heter noe sånt som; "til dere som har prøvd å bli gravid en stund, hvordan takler dere det?". Der er vi flere i samme båt, noen ganger er godt å kunne få ut litt frustrasjon :)

Ville bare gi deg en trøsteklem :))

Skrevet

tusen takk jenter...bare måtte klage litt,er skjelden her inne..for jeg må distansere meg litt..men setter umåtelig pris på at noen gidder svare på hjertesukket mitt..:)

håper vi snart sitter med en liten en i armene våre,men først skal vi nye magen:)

får bruke julen til og kose meg med min lillestore snart 6åring,og mann..tror dette blir en magisk jul...

klemmer

Skrevet

En stooor trøsteklem fra meg og! Jeg vet så alt for godt hvordan du har det, vi har prøvd i 3 år nå og skal i gang med prøverør. Jeg tror den vanskeligste perioden jeg har hatt i prøvetiden er den perioden du er i nå, litt over 1 år med prøving. Da innser man at man faktisk har et problem, og at man kanskje trenger hjelp for å bli gravid. Etter den perioden aksepterte jeg på en måte at vi sliter, noe som gjorde alt litt lettere, selv om jeg fortsatt har tøffe perioder. Jeg håper at du snart får en spire i magen, og ønsker deg masse lykke til! Du får kose deg masse med 6-åringen din i mellomtiden! Gleder meg til jeg får et barn å feire jul med:D

Skrevet

15 pp ER lenge! Det er lov å deppe litt da!

Jeg vet det ikke er lett, men prøv å tenk positive tanker! Sett deg under ett pledd med et glass rødvin og en god film f.eks. Det er jo noe deilig som man ikke kan gjøre om man er gravid:)

Trøsteklem fra

Skrevet

Skjønner eksakt hvordan du har det..

Noen dager er bare helt forferdelige..

Og det hjelper ikke når det bare klikker inn med meldinger at nå er den ene og andre gravid. Føles så urettferdig mange ganger.

Ikke er det lett å tenke på noe annet heller.

Vi får ta tiden med hjelp. Det skal bli vår tur en dag! Det skal det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...