snillemamma1 Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Fødte for 4 dager siden. I går kom melken....og i tillegg fikk jeg to tømmerstokker av noen legger og selve føttene er helt latterlig hovne. Var ikke i nærheten av så hoven i slutten av svangerskapet. Er dette vanlig og har noen isåfall erfaring med hvor lenge det varer? Ubehagelig.
nuppa76 Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Hei Jeg fikk også veldig hovne føtter etter at jeg fødte..egentlig hele kroppen hovnet opp.. Da jeg kom hjem fra sykehuset var jeg nesten like stor som før jeg fødte.. Ble super stressa men det gikk over etter et par dager.. Fikk beskjed av legen om å drikke masse vann og holde bena høyt.. Nå skal det sies at det var midt på sommern og kjempevarmt da.. men tror det hadde skjedd uansett.. Hadde også lite vann før fødsel Lykke til!!
Rødhette <309+<312 Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Jeg fikk også veldig hovne føtter etter jeg fødte, både legger, ankler og selve foten så ikke ut, elefantbein.. hehe, men jeg fødte i slutten av juni, og da var det 30 grader, men gikk over etter en uke eller to, fikk noen tabeletter på sykehuset også som jeg gikk på for å få hevelsene ned, husker ikke ka de heter nå (gikk på det i svangerskapet også, var plaget med mye kramper i bena, kjøpte på helsekost) står helt stille her nå.. hmm..kan det være kalsium? men men.. det går over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå