abella Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Er det noen som har tips om hvordan jeg kan få den @^%¤ smokken til å være inne i munnen? Når begynte deres å forstå greie med å holde på smokken?
meg & lillegullgutten Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Har ei venninne som hadde det samme problemet. Hun prøvde ihvertfall 5 smokker før hun fant den rette. Det som var problemet for hennes datter var at hun bare hadde fått smokker som var "runde". Hun prøvde derfor NUK som var "kantete"- altså rund oppå og flat under, og den satt som støpt.
Lillian m/4 Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Hei, vesla mi var fryktelig dårlig på smokken og. Ho laga ikkje vakum, så den datt ut heile tida. Eg holdt på å tørne, og hadde bestemt meg for å kutte den ut då ho var 6 mnd, men måtte berre vente til eg hadde tatt ein operasjon. Men den veka ho vart 6 mnd så skjønte ho det plutselig... ;D Før det, så brukte eg ein tynn gasklut over smokken for å holde den på plass. Dei to andre barna mine tok den med ein gong, så det var litt uvant med med at ho ikkje klarte å ta den... Ho har fått mme fra fødselen og flaskesmokken tok ho med eingong. Lykke til og håpe din tar den fortare enn min:D
Lillian m/4 Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Glømte å sei at eg prøvde alle typer smokker som finnes. Men ho har no vanlig Mam-smokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå