liljen Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 i kveld .... holder det å ha sex i morgen?
LillePersille88 ? Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Positiv test vil si at EL kommer innen 12-36timer:) Og egget kan leve i opptil et døgn etter det har løsnet. Det hadde ikke gjort noe med sex i kveld da, man er jo mest fruktbar rett før EL.. Også har jeg hørt at sex om morgenen er bra, mannen er visst mer "fruktbar" da;) Altså, han har flere livlige sædceller. Lykke til:)
liljen Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2009 noen som har erfaring med billige tester? vil den være positiv i morgen også...
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 hei! min var kunn pos. i en dag!
LillePersille88 ? Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Jeg fikk positiv EL-test to dager på rad sist syklus:) Det er ikke unormalt. Test til den blir negativ igjen, da vet du at EL har vært her:) Denne gangen testet jeg bare en dag, og den ble positiv. Jeg bruker billigstrimlene fra billigetester;)
BebeGutt<3 Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Hei! Meg og kjæresten hadde sex i går kveld! EL digital testen viste positiv rett før vi hadde sex. Men vi har ikke mulighet til å ha sex igjen før i måren kveld! Tror dere det er liten sjangs for at jeg blir gravid eller kan det holde med at eg har hatt sex i går sint kveld og i forgårs?
BebeGutt<3 Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 Har også smerter i venstre side Så vet ikke om egget er på vei eller om det har løsnet!
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 Fikk også positiv el test fra billigtester (strimmel) igår..Har ikke testet idag enda. Blir i ettermiddag! Har hatt sex hver dag nå, og må selvsagt ha i kveld også Har også smerter i venstre side.. XXXX fingrene for at det klaffer for både dere og oss ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå