Gå til innhold

positiv el test fra billige tester

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positiv test vil si at EL kommer innen 12-36timer:) Og egget kan leve i opptil et døgn etter det har løsnet. Det hadde ikke gjort noe med sex i kveld da, man er jo mest fruktbar rett før EL.. Også har jeg hørt at sex om morgenen er bra, mannen er visst mer "fruktbar" da;) Altså, han har flere livlige sædceller.

Lykke til:)

Skrevet

noen som har erfaring med billige tester?

vil den være positiv i morgen også...

Skrevet

hei! min var kunn pos. i en dag!

Skrevet

Jeg fikk positiv EL-test to dager på rad sist syklus:) Det er ikke unormalt. Test til den blir negativ igjen, da vet du at EL har vært her:)

Denne gangen testet jeg bare en dag, og den ble positiv.

Jeg bruker billigstrimlene fra billigetester;)

Skrevet

Hei! Meg og kjæresten hadde sex i går kveld! EL digital testen viste positiv rett før vi hadde sex. Men vi har ikke mulighet til å ha sex igjen før i måren kveld! :( Tror dere det er liten sjangs for at jeg blir gravid eller kan det holde med at eg har hatt sex i går sint kveld og i forgårs?

Skrevet

Har også smerter i venstre side :( Så vet ikke om egget er på vei eller om det har løsnet!

Skrevet

Fikk også positiv el test fra billigtester (strimmel) igår..Har ikke testet idag enda. Blir i ettermiddag! Har hatt sex hver dag nå, og må selvsagt ha i kveld også :D

Har også smerter i venstre side..

XXXX fingrene for at det klaffer for både dere og oss ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...