heha- ny spire i magen- Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg og mannen min skal endelig prøve å få til et lite mirakel! Har syklus på 28 dager og i følge kalkulatoren hadde jeg eggløsning lørdag 12.desember. Har følt meg plutselig veldig trett midt på dagen (veldig uvanlig til å være meg), har også følt meg småkvalm (Føler jeg har en pute i halsen..hehe..).. Er det for tidlig å føle disse symptomene? Er redd jeg bare innbiller meg dette, vet at det kan ta lang tid før vi får klaff! Er det noen som har opplevd liknede?
Gjest Tutta, med nr tre i magen! Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har kjent noe på meg siden el (tror jeg.. ikke helt sikker på el fordi jeg har pco) Vi har ikke prøvd, og hadde ikke ventet å bli gravid. Skulle ta svineinfluensavaksine på mandag, og fant ut at jeg kanskje burde ta en test før det da, fordi det var en stund siden siste mens (10 nov). Den var positiv gitt!! Har hatt mange symptomer et par uker: -på og av kvalme -oppblåst mage -trøtt -mye "mensmurring" -generelt litt ute av form... Lykke Til!!
heha- ny spire i magen- Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2009 Gratulerer så masse!! Og takk for svar! Det er så utrolig laang tid fra el til IKM! Blir spennende å teste. Krysser fingrene for et positivt svar! Har i det siste også merket at jeg blir fort svimmel når jeg reiser meg, i tillegg har jeg ikke matlyst.... blir overrasket hvis dette bare er innbilning! Lykke til med graviditeten Tutta;)
JeLa87 Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Fikk posetiv test på lørdag, og mine symptomer så langt er: Veldig ømme brystvorter Litt ømme bryster Litt svimmel Trøtt "trøblete" mage Mye mensen murringer(kjennes ut som om jeg skal få mensen når som helst) Er bare 5 uker på vei da. Er veldig bekymret for mensen murringene, men det er vist helt normalt for det er mye som skal forandres for å gi plass til det lille frøet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå