septbaby09 Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Han kan liksom aldri sovne uten å gråte først. Merker han begynner å bli trøtt, ser det på kl også. Så begynner han å sutre, jeg tar han opp og vugger, han hylskriker lit, alt fra 2-10 min og sovner, så kan jeg legge han ned... Har alle det sånn, eller sovner de bare om dere legger dem i senga,vogna eller vuggen??? Han sovner forøvrig alltid i vogna da, med en gang det er bevegelse.
2009baby!!!! Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Jenta vår er også sånn, hun er 7 mnd. I vogna er det greit, for der er hun i bevegelse så da sovner hun greit uten gråt som regel. Men når hun legges i senga om kvelden i seks-syv tiden er det annerledes. En gang iblant sovner hun nesten i det hun treffer madrassen men som regel er det gråt i alt fra 5 min til en time før hun sovner. Og da må vi inn og synge, bysse og roe ned diverse antall ganger. Vet ikke om det er normalt men her er det nå iallfall slik. Hun hadde kolikk så de første mnd sovnet hun bare i bevegelse eller hvis hun ble ammet i søvn så hun har vel aldri vært vant til å finne søvnen lett selv. Men vi ser at det kommer seg heldigvis Iblant glimter hun til hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå