Tinkerbelly *Lykkelig gravid* Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Håper så inderlig at det skal gå fort for oss, men hører så mye forskjellig rundt omkring! Jeg har gått på p-pillen i 6 år ca, vil dette ødelegge noe? Kan jeg ikke bli gravid på årevis? Kan man KUN bli gravid når man har eggløsning? Noen fra Stavanger her?
Januarbaby på vei Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 ppiller ødelegger ikke sjansen for å bli gravid, men det kan hend at d tar litt lengre tid. fordi man har stoffene i kroppen enda:) man har størst sjanse for å bli gravid under eggløsning, men det fins jo tilfeller der man blir gravid andre tidspunkt i syklusen:) lykke til !
Tinkerbelly *Lykkelig gravid* Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2009 Hei Det er jo du som har 'jordbærbloggen'. Elsker headeren din! Er innom å leser bloggen din hele tiden! Takk for gode råd.. håper det skjer noe for oss begge snart. Er så spent, men gruer meg samtidig. Tror jeg blir så skuffet om tante rød kommer... ååårh hvorfor kan det ikke bare være LETT! Irriterer meg sånn at noen som absolutt ikke ønsker barn FÅR, mens oss som virkelig ønsker, å omtrent elsker spiren før den eksisterer må slite ...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Velkommen hit! For noen kan det ta litt tid før man får regelmessige sykluser etter pilleslutt, mens andre får normale sykluser med en gang. Det er absolutt mulig å bli gravid med en gang man har sluttet på pillene. Masse lykke til med prøvingen, håper at du blir raskt gravid!
Lille diamant Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Velkommen Mange som har gått på p-piller i noen år bruker litt lenger tid på å bli gravid, pga at at kroppens hormoner må stabilisere seg før den er klar for å ta imot ett befruktet egg. Så p-piller ødelegger ikke, det tar bare litt lenger tid for enkelte etterpå. Det heter vel at man kun kan bli gravid under eggløsning ja, men den kan jo variere litt fra mnd til mnd hos enkelte. Så kan vel bli gravid både tidlig å sent i løpet av en syklus, men det er vel mest sansynlig at man blir gravid rundt den tiden i mnd man vanligvis har eggløsning. Så visst du kjenner på kroppen når du har EL, så er det lettere å treffe blink ;o) er forresten fra rogaland, men ikke Stavanger
Tinkerbelly *Lykkelig gravid* Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2009 Takk for svar! Hvor gammel er du da? Har du barn. eller er du prøver også?
Lille diamant Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 Er 25 år, og har ingen barn. Så vi prøver på første hvor gammel der du da, og har du/dere barn fra før?
lurer og lurer :) Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Hei Tinkerbelly! Velkommen! Jeg gikk på p pillen i 4 år sammenhengende, og ble gravid på første forsøk! Så jeg ønsker deg masse lykke til og håper du blir gravid fort! Jeg rakk såvidt være innom bligravid før jeg hoppet over på 1 tri Men det skal også sies at det er veldig individuelt hvor fort man blir gravid etter pilleslutt..
Tinkerbelly *Lykkelig gravid* Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2009 Heisann! Jeg er 21 år og vi prøver også på vår første Vi har ingen barn fra før! Har dere?
Tinkerbelly *Lykkelig gravid* Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. desember 2009 Hei! Takk! Håper jeg er like heldig som deg, så kanskje vi prates på 1 tri etter nyttår? Thii!
Trinemorlille Skrevet 20. desember 2009 #11 Skrevet 20. desember 2009 Hei! Nyttårsprøver på 26 her, ingen barn fra før. Gleder meg veldig!!! Lykke til allesammen!
førstegangs-prøver<3 Skrevet 20. desember 2009 #12 Skrevet 20. desember 2009 jeg er ganske ny her sluttet på p piller i juni - og fikk nå i helgen mensen for første gang siden det, så er i ekstase! endelig kan vi begynne! blir spennende å se - gøy å prate med andre i samme situasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå