Gå til innhold

Gravid - lite symptomer?

Anbefalte innlegg

Hvem av dere har hatt lite eller ingen symptomer i graviditeten så langt?

Selv har jeg riktignok hatt litt symptomer, men "føler" meg ikke spesielt gravid. Blir litt bekymret av at jeg ikke føler meg typisk gravid slik jeg hadde trodd det skulle bli... Jeg er idag 9+1 uker. Sympotomene jeg har hatt/har er: ømme brystvorter, litt større/fastere bryster, tyngdefølelse i brystene, mennsmurringer (de første ukene), forstoppelse, forbigående kvalme (kun to tre tilfeldige dager på alle disse ukene), rar smak på maten et par ganger, metallsmak i munne (2 tilfeller),... Likevel føler jeg meg liksom ikke så veldig gravid - sikkert fordi jeg ikke er særlig kvalm.

Flere som ikke føler seg typisk gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141143779-gravid-lite-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt veldig lite symptomer.Litt ømme bryster,ikke kvalm eller noe.Kanskje litt mer trøtt enn vanlig,men ikke noe ekstremt.Mensmurringer i begynnelsen, men ikke noe særlig nå lenger.Jeg er 9+6 nå, og var på tidlig UL på mandag,alt i orden og ingenting å bekymre seg for!Er ikke noe uvanlig å ha lite symptomer heller,tror bare man hører litt mer om de som har kraftigere symptomer, fordi det jo tross alt er ganske ubehagelig og frustrerende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...