Gå til innhold

Teutonia Spirit S3 til 2000kr. Tror det er 2009mod.....billig?

Anbefalte innlegg

Fikk et tilbud på ei brukt vogn i går. Må vel si at det er et knalltilbud! Den er kjøpt ny for ca 9mnd siden. Ser ikke brukt ut i det heletatt, har stått inne når den ikke har vært i bruk, følger både sportsdel og bag med i prisen. MEN den er brun..... Jeg vil jo helst ha svart vogn.....

og helst TFK Joggster Twist.....

Burde jeg hoppe på dette tilbudet her?

Har ikke satt meg i hvordan folk er fornøyd/missfornøyd med S3, og heller ikke hvordan de ligger prismessig på markedet.

Kunne det vært en ide kanskje å kjøpe vogna, for så å selge den videre viss jeg ikke skulle bli fornøyd?

Får jeg mine 2000kr tilbake viss jeg selger den igjen?

Litt skeptisk siden den er brun.......her rundt finnes det KUN svarte vogner, så tror ikke jeg får solgt den her....

Fortsetter under...

Syns dette høres ut som et kjempetilbud! Jeg har sett på S3 selv, og tror det er den jeg vil kjøpe hvis jeg snart kan bli gravid (!!!).. Hvis det er den mørke brunfargen så syns jeg denne er kjempefin, og jeg er overbevist om at du får videresolgt denne.. Men man er jo aldri garantert da selvfølgelig.

Hvis den er fri for rust og hel og pen så hadde jeg slått til. Ha denne til barnet evt vokser ut av den og bytt til en pent brukt TFK først da. Du kommer til å bli lei deg av å gå med barnet framovervendt uten kontakt.. Og 2000,- får du kanskje sikkert for vognen når du selger den igjen hvis det er en 2009 modell og du beholder den et drøyt år ;-)

Tusen takk for svar!!!

Tror jeg kjøper denne vogna og ser om jeg kan bli fornøyd. Viss ikke så selger jeg den igjen og kjøper den TFK vogna som jeg virkelig ønsker meg.

Har ikke studert vogna så veldig, men det virker som den har vært lagret innendørs i hele perioden, så jeg kan ikke tenke meg at det kan være noe rust på den i det heletatt.

Det er VELDIG billig! Solgte nettopp ei brun 2009-modell uten bagen og fikk 4000,- for den. Ikke vanskelig å selge på finn f.eks. Solgte bagen separat tidligere og fikk 1000,- bare for den... så pengene får du nok igjen. Ny koster jo vogn + bag nærmere 8000,-, og det er ei veldig god vogn for de minste barna.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...