førstegang...1 Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har fått inntrykk av at det er veldig forskjellig fra person til person. Har det noe og si om man er tynn, eller med mer polstring? Noen med barn fra før som husker når det syntes for første gang?
MissMe*med*lillegutt Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Jeg er liten og slank opprinnelig og fikk ikke mage før etter uke 20.. Men etter det har den est ut:P er 31 uker nå og har svæær mage:P hehe..
SommerBris Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Samme her, hadde ikkemye mage da jeg var på UL i uke 19, men etter det så bare vokste den..... Oft sier de at de vokser fortere med nr 2, men det gjorde den ikke hos meg. Så er veldig spent selv denne gangen når magen kommer med nr 3:) Den siste mnd er fryktelig tung:)
nicki82 Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har en liten mage 10+5. Er førstegangsfødende og regner megselv som slank. Jeg har ikke trent magemuskler i løpet av prøvetiden, så det kan hende at det er bare magemusklene som ikke er trent opp, ikke vet jg, men jg kan ikke gå med trange topper. Å puste inn magen, som jg har gjort tidligere, er heller ikke poeng, siden jg er litt småkvalm til tider, og det å holde inn magen ikke hjelper noe særlig.. Elsker den lille magen jg har fått og gleder meg til å se den vokse : )
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 første gang jeg fikk kunne man nesten ikke se at jeg var gravid før jeg var en 7mnd på vei, hadde bare en pitteliten mage som kom litt før det.. jeg var veldig tynn den gang.. nå har jeg litt flere kilo på enn da, er i uke 8 å noen ganger kan man se antydning til en liten mage(tror det er en del luft) men regner med magen ikke kommer helt enda..
Lilleprinsesse 07 og gull 2011 Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har intrykk av at dette har veldig mye å si på hvor høy man er og hvor lang overkropp man har. Jeg fikk fort mage med førstemann og da allerede i uke 12. Husker jordmor trodde det var tvillinger ved rutine UL i uke 18 siden jeg allerede da hadde ganske stor mage. Jeg er ganske liten og har smal midje. Jeg husker at andre som jeg gikk gravid med samtidig som var høyere enn meg men også slanke ikke hadde særlig mage sammenlignet med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå