Gå til innhold

Er noen av dere også plaget med hodepine?

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 10 juli, kvalmen har akkurat gitt seg og jeg er i bedre form. Men nå har hodepinen kommet. Jeg har lest at det er helt vanlig,og at det hjelper å drikke mye vann og å gå seg en tur.

Det gjør jeg hver dag,men hodepinen gir seg ikke. Har dere noen andre kjerringråd mot hodepinen?

Jeg liker ikke å ta smertestillene,selv om jeg innimellom er nødt til å ta paracet.

Jeg er plaget med migrene fra før, og hadde mange anfall forrige graviditet,men dette er noe helt annet.

Er avhengig i å være oppegående og i fin form, for jeg har to små gutter fra før.

Kjerringråd og tips mottas med stor takknemlighet!

Fortsetter under...

JA! Er forferdelig plaget med hodepine jeg også! Det er helt grusomt!

Hos meg sitter den i fremste delen av hodet og går ned i pannen, nesen og bak øynene.Kombinert med kvalmen gjør dette at jeg blir helt satt ut. Har ikke noen gode råd til deg desverre, må krype til korset og ta Paracet innimellom jeg også, men du har min fulle medlidenhet, ikke lett å få vært mor til de andre barna når smertene slår en ut..

Sove nok + regelmessig, drikke + spise sunt, godt og nok, ikke overdrive noe.

Ellers er litt Paracet innimellom kanskje bra, for å få vekk hodepinen og få slappe ordentlig av, så kanskje det blir bedre etterpå.

Kan det være spenningshodepine? Husk å puste riktig, rulle litt med skuldre og rygg innimellom for å løse opp. Trenger du briller?

Jeg for min del sliter med mye migreneflimmer for tida, mye mer enn før, men heldigvis ikke alltid etterfulgt av smerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...